1mdb, TH, felda tu scandal besar weh. Yg terlibat semua ni dari parti yg menang semalam tu oi. Ingat juta juta ke scandal tu 😭 billion oi bukan million 😭
Pelik la orang Malaysia ni. BN dah banyak kali kantoi. Tukar kjaan pun sebab rasuah, yet you guys are still considering them to lead the nation. For what? Kaut more in the future? They failed as a government, and basically nonexistent as an opposition. Dah2 la.
MadNor ada cakap dalam podcast, "Kalau isteri kau jadi kurang ajar lepas ada duit, sebenarnya dia memang bukan perempuan yang baik in the first place"
dia sambung, samalah macam lelaki yg bila berduit tiba2 nak tambah isteri, sebenarnya dari awal dia nak cuma sebab tak berduit
Masa lahir, satu printer full ink. Satu lagi ink dah nak habis. Sebab tu warna dia kelabu asap sikit. Dah rupa macam roh terkeluar kat sebelah tu.
Kredit : amru.2302
Yes. Bila currency kuat, tak nampak pon market nak turunkan harga barang atau makanan. Tapi bila currency lemah sikit, bukan main semua harga barang terpaling naik naik.
Semoga traffic light selalu hijau untuk orang yang buat maps ni. Visual paling senang and jelas!
Stay je ikut lane.
- AMap Global
iOS: https://t.co/T4Du2DK9uk
Android: https://t.co/6lRkLh4552
Brilliant idea ni.. Tuanku..
Nk makan Babi, menyusahkan org lain ..
Alhamdulillah, ada jugak Tuanku Sultan Selangor bersuara. harap2nya, lps ni, mohon Tuanku Sultan Perak pon bersuara jugak, sebab, dgr2nya, negeri Perak sedang mendahului carta dlm bab2 ternak menatang haram tu
Ulama mazhab al-Shafi’i bersepakat untuk seseorang itu boleh jamak qasar solat mestilah melebihi 2 marhalah.
Namun, penentuan 2 marhalah itu ada perbezaan pendapat oleh kerana zaman dahulu tidak menggunakan KM sebagai ukuran.
Kesimpulannya, jarak 81KM dan ke atas sudah memenuhi syarat 2 marhalah+.
Wallahua’lam