Harga Ayam takkan jatuh selagi kos dedak mahal.
Dedak ayam/kambing/lembu dibuat dari JAGUNG dan KACANG SOYA.
Harga Jagung dunia (USD)
2021: $300
2022: $700 (+133%)
Harga Soya (USD)
2021: $800
2022: $1500 (+88%)
Malaysia bukan pengeluar Jagung dan Soya. Import 100%.
@nrhnsharol@FirdausAzil Ada je apartment low cost harga 250-500 dekat2 area pulai, tebrau etc. Just don't expect same price dekat area2 close to city centre la. Just kena pandai cari je & depends dgn jenis rumah yang they want.
Nak affordable price, get affordable housing. 750 for hot spot & studios ye
Sebenarnya saya dah lama nak menjawab persoalan Encik Firdaus Azil ni, tapi ambil masa sikit.
Sebagai orang Johor dan membesar di JB. Sekarang ini pula menetap di KL untuk bekerja di sini. Saya berpandangan,
Kos sara hidup dan makanan dipengaruhi oleh tariff air di Johor.
Sebenarnya saya dah lama nak menjawab persoalan Encik Firdaus Azil ni, tapi ambil masa sikit.
Sebagai orang Johor dan membesar di JB. Sekarang ini pula menetap di KL untuk bekerja di sini. Saya berpandangan,
Kos sara hidup dan makanan dipengaruhi oleh tariff air di Johor.
dulu gue periksa ke obgyn sendiri gara2 mens gue keos kan di usg tuh. pas dicek dokternya insist, "ini anak siapa?" gue kaya ?????? trs dia msh maksa, "kamu berhubungan badan, kan?" dan itu berkali2 sampe dia maksa gue tes lab buat cek kehamilan.
turned out twas a cyst.
HIGHLIGHTS: JOHOR DARUL TA'ZIM FC 1 - 1 SPARTAK MOSCOW
Watch the full video on our YouTube channel at https://t.co/ZEhfnPH5Be
#Preseason#JDTInDubai#LuaskanKuasamuJohor
Eh eh ehhhh
Eh eh ehhhh
Eh eh ehhhh
kalau JDT seri dengan Spartak
Haritu KL menang dgn JDT
Maknanya ?
Takda makna bang
Cuma otak kau pergi lah buat scalling ke apa ke nampak nau benak tu 😂
Spartak lah dokkk
Nah for you fuckers 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
The Taliban are abducting women activists and making them 'disappear'.
Why is Hadi Awang and the current Malaysian govt promising the Taliban aid? To oppress more women?
Kalau betul YB Tiram tak buat kerja, kenapa perlu minta maaf. Kamu sendiri turun dan dengar dari pengundi Tiram bahawa YB Tiram abaikan kebajikan mereka.
Belum apa - apa sudah tunduk kepada tekanan rakan politik.
Powernya vaccine/booster ni I positive Covid but yang tidur sebilik, sebelah I, share straw, makan sebelah, duduk serumah, pergi satu event semeja,
Takde sorang pun yang tested positive lagi kecuali I. Dah 5 days after exposure. Harap semua kekal negative