dengan ini saya acknowledge yang saya jenis letak barang merata and lupa letak dekat mana AHHAHAHAHA
apple watch 10 saya dah 2 bulan hilang huhu tapi kinda relief yang benda tu kat rumah but i cannot find it sebab battery flat
sorry abe lanun saya, lama pulak kena tinggal. tiba tiba jadi orang penting kat office haha (lah perasan sksjskskk)
yang penting ateez datang malaysia raya ketiga tu, say confirm ada nyenyenyeee
but malam tadi jadi benda lain. adik i intern bolehlah balik awal 530pm, i ni balik selalu 10pm baru nak keluar office. so i expect balik rumah nak rest. maybe i lah kut yang terlalu sensitif. sbb i rasa no one back up me as anak sulung. the problem always me, not other people.
mesti parents i put the blame on me. for me, adik i yang buat masalah tapi at the end i jugak yang kena salahkan. i kerja selalu sampai malam which berbeza dengan adik i yang intern. sementara kereta dia kat service centre, kena carpool pergi kerja.
i dah pernah raised benda ni dekat my parents and adik i yang i nak duduk bilik asing. adik i suka vid call dengan pakwe dia, i yg duduk bilik tu jadi tak selesa. haritu adik i kata takyah la asing bilik, dia boleh otp and vc kat bilik lain.