Malaysia dikhianati Norway.
Malaysia dah bayar RM600juta untuk beli misil dari Norway.
Norway patut serahkan pada bulan March.
Tiba tiba bulan April kata tak boleh serahkan kerana Misil tersebut untuk “rakan terdekat”
You signed a contract, took our money, yet now you backstabbed us at the most crucial moment which puts our National sovereignity at risk.
Norway has Haaland, a world-class finisher. But when it comes to fulfilling promises, they’re not a finisher but a world-class loser.
Syamimia kena cancel lagi ke? Udah tinggal berapa followersnya lepas drop kali ni? takpalah itu semua dugaan kak liza taknak amik tau pasal benda tu.. okay kita teruskan lagu ya.. walau tidak dibasahi hujan namun tempiasnya menyegarkan…
Guna alasan ni kalau nak berhenti kerja or dalam interview:
✅ I’m looking for career growth
✅ I want to change career paths
✅ I want to pursue a better opportunity
✅ I left to pursue an advanced degree
✅ I was offered a job by a former colleague
Jangan cakap macam ni:
I rasa ni probably apps paling underrated tahun 2025!!!!
Ever since i download, tak berenti shopping beb. Semua barang i beli gila2 mova ni bagi cashback. Bayangkan eh korang shopping online mcm biasa, pastu tibe dpt free2 je rm50-rm150 dia bagi. Gila wehhh
Okay i nak bagi credit to Sofea sbb dia bagi full guidance kat kita. Korang ikut je dia ok, dia ajar korang everything 🫰🏻
Kawan aku kerja sales kat Dyson, tapi aku pelik sistem dorang pakai. Let say kawan aku buat sales hari tu dalam RM 5000, commission akan dibahagi antara semua staff yang ada pada hari tersebut. Andai kata dua orang je yang sorang tu goyang kaki je, pun akan dapat commission
Dr Malar jawab balik pada Faiz isu rasmi Anugerah Kecemerlangan Akademik kat sekolah baru baru ni. Gitu je Dr Malar bagi tak ada tapis tapis 🤣
“Awak tu kalau jemputan pendidikan fikir elok sebab awak 😪”
What is my achievement 2025?
Show up! I show up.
Walaupun penat. Sedih. Sakit.
I masih show up.
I show up for work and whenever my friends need help. I also show up for myself when I feel like locking myself in the house. Yup, I show up for myself and those I love.
Hi semua! I’m letting go Fave voucher Sukiya Citta Mall (weekend Sat–Sun only). Expiry Mei 2026 & tarikh belum lock lagi.
Nak letgo sebab last minute kena tukar ke weekdays.
6 pax
NP: RM234
WTS: RM230
5pax
NP: RM195
WTS: RM190
1pax
NP: RM39
WTS: RM35
Beli la korang🥹🫶🏻
I used to be someone yang kalau boleh taknak offend orang takut orang terasa.
But life experience so far telah mengajar i untuk buat baik berpada-pada & pada orang yang deserve it je. Kalau orang tu menzalimi i… sorry i tak cukup baik dah untuk jadi understanding.
Am I the only one who feel she is quite tone-deaf? Gal, ur husband is rich, so do you. You have money that can buy everything incl. time.
Ppl like us short of time bcause we work hard on our. FEEL THE DIFFERENCE 😭
As an ex girl bestfriend, if my guy friends have girlfriends I would stay away especially if their girls don't like me. If you wanna hang out you can bring your girlfriend too. I would never feel comfortable being 'chosen' over someone's girlfriend cause wtf??? That's disrespect.
Info ni bagus. Sebenarnya kalau korang dipaksa untuk resign, korang sebenarnya boleh tulis yang korang dipaksa resign. Jangan tak tulis
Kalau kena aniaya jangan duduk diam-diam, tapi lawan balik. Sekarang Nizatul Asmar menang RM191,530.00
Gila kes Zara Qairina ni
Pengarah JSJ Bukit Aman, Datuk M Kumar cakap Pegawai Penyiasat yang awal tak ikut SOP siasatan. Ini hasil siasatan Pasukan Task Force Zara Qairina oleh JSJ Bukit Aman
Patutlah pada awalnya Arwah takda post mortem atau bedah siasat.
Pegawai penyiasat tu akan dikenakan tindakan tegas kata Datuk M Kumar
Nonsense lah Fadhlina ni. The entire internet bising pasal kes ni, if dari awal kau ambik serius apa yang menjadi concern keluarga dan actually masuk campur-mungkin dah ada sinar kes ni. Tapi yang kau sibuk is nak saman orang awam? Resignlah, minester yang lemah.