@panmeelin_ng So kalau dia punya markdown price tu biasanya memang yang dah out season & tak laku but still dia untung, takde nya bisnes taknak untung hihi. Saya pun beli juga time sales sebab kita tau production dari mana & kain nya jenis bagus.
@panmeelin_ng Saya dulu kerja shipping for this 1 brand yang byk outlet worldwide. kos sehelai tshirt biasa yg diorang jual ratus2 tu biasanya dalam usd 1 - 5 je per pcs, harga ikut juga kalau collab designer mahal la & dari origin mana. Kalau dari Germany je yang high end, mostly china/vn mur
@MaisarahMahmud Saya pakai tilam coway 4 tahun masa sebelum kahwin, dah kawen beli tilam online kat shopee rasa menyesal haha. Sebab dah biasa tidur kat tilam best tetiba downgrade 🥹
@Tetuanhutan Jadinya betul la tak legit yang orang dulu2 kata tak pantang makan sekian2 boleh buat kembang rahim? Ye la apa yang kita makan kan masuk perut bukan masuk rahim yedakk 😅
@Beberuruang@meinmokhtar Confirm ko macam adik beradik dia suka menghamba kan adik beradik sendiri malas nak angkat bontot buat kerja balik rumah mak ko nak jadi raja tapi satu sen pun tak guna 🤣🤣🤣
@ahnafirsyad_76 Ko belum tengok lagi kebanyakan no plat P (2nd teruk selain plat S) drive macam musibat juga kat hway Johor ni, terpaling jiwa kelajuan 🤦🏽♀️
@maksasa_iman@QueenTelekungSK Hi sis saya tengah cari2 info BC masa pregnant & jumpa post ni & komen sis. Kalau sudi sis share macam mana pengalaman sia undergo chemo, boleh? Saya pun baru diagnose BC & tengah pregnant 13wks & akan start chemo 16/4/25 ni.
@sirennextdoor Samaaaa my office usually 6pm sharp semua hilang dah hahaha. Setiap hari bila lagi 5 min nak pukul 6 my bos akan cakap “that’s all for today” & semua orang pun berkemas laa 😄😆