@DelinaMeliora Dah berhutang bayarlah. Usaha la kawan-kawan bayar hutang tu. Kesian dekat adik-adik kita nanti yang tak mampu. Mereka pun nak gunakan duit tu. Hutang kan WAJIB bayar.
๐ฃ๐ฃ๐๐ก๐๐๐๐๐๐ก ๐ง๐๐ฅ๐๐๐๐๐ฅ๐ฃ
๐ฉบ๐ฉป Medical Card ๐๐Mampu Milik Permohonan ๐๐๐ฅ๐จ or ๐ฆ๐ช๐๐ง๐๐๐๐ก๐ Pelan Medical Card lama, ๐๐ฅ๐๐ policy review & ๐๐ฅ๐๐ Consultation.
โผ๏ธ๐ช๐ฎ๐ถ๐๐ถ๐ป๐ด ๐ฃ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ผ๐ฑ & ๐๐ผ๐ป๐๐ฒ๐๐๐ฎ๐ฏ๐น๐ฒ ๐ฃ๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ผ๐ฑ remain the sameโผ๏ธ
Takziah diucapkan kepada seluruh keluarga Dr. Nik Mohd Faiz Nik Mohd Azmi, Pensyarah Kanan, Jabatan Pengajian Klinikal Veterinar, Fakulti Perubatan Veterinar, UPM.
.
Arwah dikhabarkan meninggal dunia selepas menamatkan larian di Langkawi Half Marathon pagi tadi.
Sebenarnya menanti harga Pasembor ni berdebar macam nak tunggu Hakim jatuhkan hukuman je.
Lelagi bila dengar orang kat depan kena RM70, RM50, RM40.
Masa hulur pinggan kita nak potong-potong tu, dah berdebar sambil doa.
Kita ni lelaki bila nak cari isteri kena la berani approach,
"Hai, saya berkenan la tengok awak ni, bila saya tengok wajah awak, sejuk rasa hati saya, terbit rasa bahagia. awak sudi berkawan dgn saya?"
Kalau kena reject, move on. Kita lelaki kena berani hadapi penolakan cinta.
Geng Thermomix terasa.... But who the fuck caressssssssss????? Kau derma 10 thermomix. 1 boleh serve 6 org. Kau kena ada 10 benda tu baru boleh serve 60 org..... Baik guna kawahhhhhhh!