@PTCLOfficial Mujhe sidhi tharah btaya jaye k agr net nhi thek karna tu mn storm fiber k sath contact krnay laga hn unn ki line b meray ghar mn lgi hui ha finally btayin nhi karna chahtay tu mn stormfiber k sath contact kar leta ho HD ha 5 din ho gaye hn aur koi baat sunanay ko taya nhi
@PTCLOfficial meray tweets karnay ki waja se chand logo k net tu shyed chal gay lekan inteqaman mera net jan bojh kr band kr diya. Tamam bacho ki study net pr ha study ha lekan ye inteqman mera ne 3,4 din se band ha DM mn details b de gaye lekan maloom nhi inn ko koi pochhnay
Had he ho gye ha 5,6 din se net off ha aur ullo k pathon jo koi sharam nhi ati. Koi 1000 calls aur dm kr chuka hon lekan jin ko nhi Ani nhi ati. App mera ne disconnet kr dejiye nhi chahiye mn stormfiber ka lgwa leta ho un ki line b meray ghar mn mojood ha
@PTCLOfficial humein ye bta dein k aap ko kitni bar dm karna ha. Koi dm karnay ki limit tu bata dein mn tu dm kr kr k thak chuka hon lrkan no reponse. Meray bacho ki studu total net baced ha aur 4din se zayed ho gye hn net continuesly off ha. Jo mil raha ha un ka net tbek chal r
@PTCLOfficial masalal tweet kr kr k thak gya hn lekan ye tus se mus nhi ho rahe Jo in ki muthi garm krary un ka net chal raha ha. Meray sara bacho ki study net pe ha lekan dm karnay k bawjod taqreban 4din se mera net off ja raha. Gujranwala main area Fatomand kis se faryad kare
Wala nhi ha bhout he dheet aur brsharam log hn. Sharam tu inn k qareeb se n nhi guzri
@ChairmanPtCL kindly ptcl k zulyse bchayein aur humara internet bahal karwaein with consistency. Thanks
@PTCLOfficial pata nhi kitni tweets aur dm kr kr k thak chukay hn lekan in ko public ki koi parwa he nhi bs highest level ki salaries detay jao in ko aur Allah Allah kartay jao
@PTCLOfficial@FaaruSays Khali dm mn details he mangay ja rahay ho awam ko truck ki batti k pechhay lgaya huwa ha 2 din se net nhi aa raha aur ye ptcl walay dm dm dm...... Ki gardan kiye ja rahay hn. Incompetence ki b koi hd hoti ha Gujranwala main Fatomand area 2 din band ha aur inn ko koi sharam nhi
To the worthy Chairman sb PTCL
Sir, with great concern we are facing total break down of internet in main area of Gujranwala city "Fatomand" from about 14 hours.We humbly requested to PTCL Chairman that pay attention to our issue and orders may plz be issued to relevant authority
@PTCLOfficial last night about 9.00pm se Fatomand area Gujranwala city mn abhi tk retore nhi hoi akhir, akhir ptcl kya kr rahi ha. Ye service ha in logo ki. Shame on this service