@IRKsays Assalamualikum
Please Meri bhe madad karen me UAE me Hun bahut pareshan Hun apne mulk wapis Jana Chahta Hun Pakistani embassy waley koi madad nahi kar rahey woh bhe rishwat mangtey hain please Meri koi madad karen Apka ehsan ho ga
ناکام ترین لانگ مارچ،ایک ک�� بعد ایک ڈرامہ اور جھوٹ،مگر سچ یہی ہے کہ عمران کا۹ سالہ پلان،سازش کے ذریعے حکومت ختم کرنے کا پلان، اپنا من پسند چیف لانے کا پلان،چیف کی ت��رری میں رخنہ ڈالنے کا پلان،نئے چیف کو متنازع بنانے کا پلان،سب پلان بری طرح فیل ہو گئے۔سازشیوں کا یہی انجام ہوتا ہے!
اسلام علیکم
سر آپکی مدد چاہیے میں ابو ظہبی میں ہوں میرا پاسپورٹ
میرا کفیل نہیں دے رہا اور میرے پاکستانی سفارتخانے والےبھی مدد نہیں کر رہے کام بھی نہیں ہے پاکستان آنا چاہتا ہوں مگر بے بس ہوں
@SajidTuriPPP اسلام علیکم سر اللہُ کے واسطے میری مدد کریں مجھ پر کورٹ جرمانہ ہے 4700درہم میں بے روزگار ہوں خدارا میری مدد کریں میں اپنے ملک واپس چلا جاؤں آپکی بہت مہربانی ہوگی
اسلام علیکم اللہ کےواسطےکوی میری مددکرے میں بےیارومددگارہوں ابو ظہبی پاکستانی سفارتخانے والےبھی رشوت مانگتےہیں کورٹ کاجرمانہ ہے 4700درہم اللہ کاکوئی نیک بندہ میری مدد کرے بے روزگار ہوں 2 سال سے پریشان ہوں ہر ادارے کو ای میل کی مگر کچھ نہیں ہوا اب تو دل کرتا ہے خود کشی ہی کر لوں
Assalamualikum mere Pakistani bahen bhaiyo
Me uae me hun mujh par court fine hai 4700Dirham ALLAH ke wastey Meri Madad karo 2 sal se berozgar Hun outpass bhe ni ban skta jub tak court fine pay na ho Meri ilteja hai ap sub se Meri Madad Karen me sari zindge Apka ehsanmand rahoonga
Assalamualikum Madam
I Request you to help me I'm in uae I have court fine 4700Aed I went Pakistani consulate but they asking money please help me to go back to my country I always obliged to you before also I send you message Madam I'm totally helpless please do something thanks
Sir I'm in Abu Dhabi since 2 years I'm suffering nobody help I contact with embassy they ask money in Abu Dhabi and Dubai embassy don't want to help for .me kindly provide me legal aid I always obliged to you thanks
Assalamualaikum sir
Me uae me hun 2 sal se pareshan Hun embassy waley koi madad ni krtey Mera visa Abu Dhabi ka hai please meri madad karen Apka bahut ehsan ho ga
Today, the people of Pakistan pay rich tribute to Kashmiris & vow to keep standing by them in their just struggle. The world should not turn a blind eye to Indian human rights abuses in IIOJK, which is a heavily militarized valley. Urge for freedom cannot be suppressed for long.
Respected Department since 1 year I'm suffering in same case I went jail for 2 month and I keep deposit 1000Aed I submit request to public prosicution 2 time I went enjaz center 8 times but nothing happened please help me I always obliged to ADJD department kindly help me
(881/2021 نيابة النقض ) I try to speak with public prosicution in English language but operator always speak Arabic and put in main menu I don't know what I do im totally helpless please solve my problem and my case detail update in ADJD system I always obliged to ADJD department
Sir ghor Karen mene aourat kaha or Suno jazbat me itna bhe mat bhehko k khud se Nazar na Mila Pao umeed hai app samjh gaye hungey https://t.co/Q0pipxgTp1
@AdeelaCSV@MaryamNSharif Madam me 2 Saal se uae me hun Kisi Pakistani ne madad ni ki or 10 Saal se apne Ghar ni gya aik jhootey muqadme ki wajah se insan ko majboori hoti hai aisa ni k Nawaz sharif k Beto ko maa se piyar ni tha apko b samjhna chahye Sirf style Marti hain app jaisi larkiyan
@MaryamNSharif Madam mujhey apki madad chahye me uae me hun mujh par court fine hai 2 Saal se pareshan Hun please madad karen Meri me sari zindge Apka ehsanmand rahoonga
Me Maryam Nawaz se Request karta hun Meri madad karen k me uae se apne Ghar Chala Jao mujh par court ka fine hai or kaam bhe nahi hai umeed krta Hun app Meri madad karen gi