Are you struggling to pay a huge amount on paid courses ??
I'm giving you access to 20+ FREE Courses
1. Artificial Intelligence
2. Machine Learning
3. Cloud Computing
4. Ethical Hacking
5. Data Analytics
6. AWS Certified
7. Data Science
8. BIG DATA
9. Python
10. MBA............................Etc
To get it, just:
1. Like & Retweet
2. Comment "Free"
3. MUST be Following (so that I can dm)
Malaysia's new stance on blockchain. 👏
The discussions were not about Binance but about the crypto industry and Malaysia, including regulations, policies, risks, and collaborations between industries and across national borders. Forward!
https://t.co/ppgrYA0ITH
i suka guna atome walaupon boleh je bayar full. sbb dapat voucher/point. kenapa nak bayar lump sum, kalau boleh bayar monthly siap dapat discount.
sekian financial advice dari saya yang bijak berbelanja hahahaha
Vietnam tu sangat betul, pengalaman berkawan dengan orang vietnam, mostly badan diorang ni lean teruk. Nice.
Kulit pun halus smooth.
Tapi bila datang malaysia badan diorg tak boleh maintain sebab makan local cuisine.
Lawa juga Merchandise CULTRA kali ini. Ada banyak lagi hehe
🍃 : Cameron Ultra
📍 : Tanah Rata, Cameron Highlands, Pahang, Malaysia
📅 : 12 - 14 July 2024
👉 100 km, 60 km, 30 km, 14 km, 4 km
Daftar : https://t.co/gm6TdhtdcP
#twtmarathon#cameronultra
Dia inilah yang beria kata sains itu sihir. Yang kata sekolah itu Gereja Kemodenan. Yang kata cikgu-cikgu di sekolah sebagai perantara lantikan iblis.
Nampak muka dia di YouTube atau TikTok tinggalkan jelah terus. Tak jauh beza dengan kaki teori konspirasi. Memundurkan umat.
If you’re a dad and this video doesn’t get you in the feels, check your pulse
Reminder for all dads reading this, myself included:
Say yes more often
The dad in this video could have easily drove off, or said “Not now, I’m in a hurry”
Instead he chose to put off whatever he was doing and bond with his son
My guess is he’d say it was worth it
Little moments like this add up in our kids’ conscious and subconscious memories, and it’s always better to have more “yes” moments than “no” moments
Saya amat terkesan tatkala Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup (KPDN) dan juga seorang sahabat yang setia Yang Berhormat Datuk Seri Salahuddin Ayub telah pergi dijemput Allah SWT hari ini.
Arif Aiman’s growth is scary. In the past, he needed more of the ball to showcase his talent but now, he doesn't need much of it. His efficiency is frighteningly good for a 21-year-old.
What else this boy can do? I am looking forward to seeing him unlock some new arsenal!
Que beli tiket Coldplay❌
Que untuk dapatkan IPO ✅
Hari ini hari terakhir boleh beli IPO Radium, esok Edelteq, lusa Synergy.
*Bumiputera digalakan buat permohonan di website MiTi
Hi Twitterjaya!
Sebagai seorang yang berpendidikan tulen Syariah, izinkan saya mencelah sedikit bagi kebaikan dan fahaman semua berkaitan dengan isu ini.