@IamHaiderSN آپ کی ایک بات مجھے بہت پسند ہے کہ تیر کہیں بھی اڑ رہا ہو آپ اپنی جگہ سامنے کر دیتے ہیں 😁.
کچھ تُک بنتی تھی زیدی کے ٹویٹ پر جواب دینے کی؟ کچھ لوگ دیکھتے کچھ نہ دیکھتے، لیکن آپ نے سوچا کیوں نا ایک چول مار کر لوگوں کو مجبور کروں کہ وہ مجھ پر ہنسیں.
@IamHaiderSN ایک نیم ذہین آدمی بھی یہ سوچ سکتا ہے کہ شایٔد فیصل صاحب کو کچھ privacy چاہیے ہو. فیصل ویسے بھی بہت وقت خان صاحب کے ساتھ گزارتا تھا اور سب لوگوں کو آپ کی طرح ہر وقت دو گیندوں کے عین درمیان نہیں بھیٹھنا ہوتا. 🙏
@DanMir_musings کہنا کیا چاہتے ہو؟
All u said means the same thing that pmln n ppp are one, they just pretend to fight sometimes. How is PTI statement any different in any case? Lol
@AdvSahibaRana 3 سے 6 الفاظ کی چھوٹی چھوٹی phrases اس لیٔے repeat کی جاتی ہیں کہ سوشل میڈیا کا algorithm جب ایک ہی phrase متعدد بار دیکھتا ہے تو ملتی جلتی demographics کے سامنے اس چیز کو زیادہ رکھتا ہے.
سڑک اور نالی مریم سے لو، تعلیم ہم سے لے لو 😁
@IamHaiderSN بھیا جی. پاکستان میں ملک دشمنی اور حب الوطنی کے سرٹیفیکیٹ تین سال تک valid ہوتے ہیں. اس بار سرٹیفیکیٹ دینے والوں نے اپنا عہدہ بڑا کروا لیا ہے تو پانچ سال valid رہے گا. چار سال تو گزر گۓ اور آپ سب نے مزے بھی بہت لے لیٔے. لیکن میری مانو اور اب اپنی سپیڈ سلو کر لو 😁
@KhalidHusainTaj Bhai ji aap ki bansuri bohot choti hai lekin wada baja le ker bhi bolo to koi yakeen nahin karega. Kyun k RTS bethne se pehle PTI ki seats zyada thi aur RTS wapis aane per kam ho gayi.
@RanaAamirilyas ایسی زبردست صحافت کہ کسی کے پاس گیندیں نا بھی ہوں تو چوس لیتے ہیں. 😁😁😁
انی دیا اگر کیس میں ڈایٔن کو کچھ اختیار دیا جاۓ گا تو وہ کچھ کرے گی نا؟ کنیز کتنی بھی لاڈلی ہو بادشاہ سلامت اوقات میں رکھتے ہیں.
@suhailswarraich Aap sab to Imran Khan ko farah gogi ki corruption ka zimmedar kehtey thay. Woh corruption jo aaj tak sabit bhi nahin hui. Kya yeh khula tazaad nahin?
@Fayazchohanpk چوہان صاحب کبھی ذہن میں آیا ہو کہ آج چول نہیں مارنی؟ شغل میلا، بھانڈ پنا، غلاظت، یہ سب اپنی جگہ لیکن کبھی ذہن میں آیا ہو کہ آج ڈھنگ کی بات کرنی ہے؟
@KrishnaAnand_@CMShehbaz I heard that if you keep a bag of water in freezer for 30 minutes and then sit on it for a while, it really helps in cooling down the fire in ur butt hole. For a more religious person gao mutar instead of water can heal even better 🙏
@ErRahul337@CMShehbaz Pakistan is also exporting cylindrical ice cubes that fit perfectly inside a burning butt hole when its on fire 🔥🔥🔥🔥
Want me to send u some?
@MasoodUsmani5 وقت وقت کی بات ہے. طاقتور عہدہ جانے دو تم جیسے چوہے حاضر سروس کی خدمت اور ریٹارٔڈ کی مٹی پلید کریں گے.
یزید کو بھی اس بات کا پتہ ہے اسی لۓ تاحیات عہدے اور استثنا کا قانون بنوا لیا.
لیکن وقت وقت کی بات ہے، یہ قانون وہیں گھسے گا جہاں سے آج غنڈہ گردی نکل رہی ہے.
@SMRehmaan سوال یہ ہے کہ اس کہانی میں خان کی جگہ شریف یا زرداری کا نام ہوتا تو کیا آپ کو بچی کا اتنا ہی درد ہوتا؟
عاشٔہ آحد سے طاہرہ سید، گیراج سے آکسفورڈ، iphone Kim Barker سے قطری شہزادے کی کشتی تک بہت کہانیاں ہیں ان کا مزہ بھی لیا کرو 😉
@SiddiqiAdnan73 بھایٔ آپ نے غلط تصویر لگا دی. یہ تو آپ کی حاملہ بہن کا الٹرا ساؤنڈ ہے. اس نے ہم سب کو دکھایٔ تھی کہ ابھی بھی میرا بھایٔ نکاح نہیں کروا رہا
@TayyabAsif16@YasirGo27922192@LegiMian@grok Jab ganja noora Karan thapar ko interview deta tha aur kehta tha k kargil war per investigation karwa ker saza dega to woh konsa amb tha? Jab delhi bomb attack ki fir Gujranwala mein hui thi to konsa amb tha? Aik AI ki vdo per amboo ki poori peti yaad aa gayi begharto