Entahlah, kenapa aku rasa wawancara malam ni lawak semacam, ke aku yang mudah sangat terhibur
Kenapa kenapa kenapaaaaaaaaa!!!!
Gelak jap HAHAHAHAHA
Sapa nak gelak sama ketik ๐ค
Dear bossku @SyedSaddiq , dalam usaha kerajaan baharu utk laksanakan gaji minima rm1500, kurangkan pengangguran anak muda dan kurgkan lambakan pekerja asing, saya cadangkan pekerjaan cleaner dan sealiran dengannya ditukar kpd yg lebih pro like Pegawai Keceriaan Bandar ke kan.
Xde class katanya, plus stigma kita dari dulu tentang keja2 macamtu mmg sgt2 x membantu : DAH XDE KEJE LAIN KAU NAK BUAT or EH KAU STUDY TINGGI2 JADI CLEANER KE????
Seorang guru luahkan kepada saya, "Saya tak kisah pelajar saya tak pandai, asalkan sikapnya baik." Ingat para pelajar, ramai guru anda melihat attitude lebih daripada result exam. Sebab attitude membentuk insan berkualiti, bukannya result.
Disease: Bawangitis
Symptoms/Signs: Keyboard warrior, stalker, sakit hati tak senang duduk, fake account, keep on stalking, find one small petty thing then make it a big issue, katak bawah tempurung, world revolves around them, everyone else is wrong
Treatment: Bawangectomy
Dunia ini lebih luas daripada perspektif The Faiz Ibrahim. Berkenalanlah dengan ramai orang dan kelompok.
Tuhan beritahu, dicipta pelbagai budaya untuk kita berkenalan.
Descartes cakap, berkenalanlah dengan banyak budaya supaya tak adalah kita membenci sebab tak kenal.
"Aku pelik arh. Kalau ada masjid buat 20 rakaat, habis je 8 rakaat lebih separuh orang balik. Yang tinggal kebanyakannya orang2 tua. Rilek je diorang berdiri lama, macam tak penat langsung."
"Ye arh. Kita berdiri dengan 'tenaga'. Tapi, diorang berdiri dengan 'iman'."
"Fuhh.."