Did a 10 days solo trip to Kashmir, spent just ₹800 a day by staying at Hostel, met wonderful people around the world and this was most life changing experience of my life. Kahsmir is truly a heaven on earth. Here’s how I planned my trip🧵
Tips on how to make your ig story aesthetic part 6✨
Add in all these stickers will do!💕
Follow me for more tips! I’ll be sharing more🫶🏻
A thread _
#goondutips
Bulan November ni i nak share 30 MENU DIET + RECIPE for 30 DAYS‼️
⛔️ This tweet is specially made to those yang on DIET/LOSS WEIGHT tapi dah takde idea nak makan apa or almost give up sbb menu tak best!
YES this thread is for you. Yg baru nak start pun boleh guna jugak. Letss!
Masa 85kg: "Kalau awak kurus lagi cantik"
Masa 58kg: "Kenapa kurus sangat ni, bontot pun takda"
Currently 65kg & bulking: "Takutnya, macam lelaki"
OK LET ME TELL U SOMETHING
Baru tahu Oral B pon ada whitening strip macam ni. Berkesan lepas few days je wehh. Senang sebab lekat je dekat gigi. Boleh pakai everywhere, anytime kita prefer. Approved by dentist tau!🦷🪥
Sekarang dah tak malu nak senyum dekat crush sebab gigi dah tak kuning dah 😭
Korang pernah check IC tengok duit tidak dituntut tak? Cuba check! Mana tahu tiber ada 1juta tak dituntut, tu duit korang yg entah dari mana-mana 😆
I ada RM88 duit tidak dituntut. Kalau nak ambik mudah je cuma masukkan account bank & submit dokumen yg diminta.
Ni I ajar :