Jangan lupa standby ni dekat rumah
https://t.co/DocopeH6qf
Amik yang ni tau sebab yang ni takde steroid sesuai untuk skin anak
Sesuai sangat kalau anak kene gigit nyamuk/ semut yang meninggalkan bekas macm tu atau anak kene ruam pun boleh guna juga π€
Anak tiap kali habis main je mesti tangan macam ni ek? Lepastu tinggalkan bekas hitam, dah tak memasal mommy kene tuduh cubit anak
Mommy mommy kalau taknak kene tuduh dera/cubit anak standby benda ni kat rumah
Tengok lahhhh ek skin i walaupun belum clear skin habis tapi glowing nokk π
I pakai ni waktu malam https://t.co/ZV5PdYtim9 sebab dia punya lembab tu buatkan bangun tidur terus love tengok skin sendiri π
Kalau taknak preorder kat sini readystock https://t.co/UQb3c2VIit
Kadang benda kecil macam bau badan pun boleh buat kita rasa tak confident π₯Ή
Sebab tu aku suka cuba produk yang bagi rasa fresh lepas mandi.
Pound Cake ni https://t.co/OcgFvMLM63 pula ada dua pilihan bau yang cute sangat β strawberry dan clean scent ππ€
Kepada hadik hadik GenZ yang dah gatal nak kahwin tu, TOLONG PAKAI DUA KETUL NI DARI SEKARANG ! maaf shakap dik zaman sekarang lelaki banyak yang lebih kepada nafsu dari tanggungjawab, risau buka buka bau kerang busuk terus cari lain kang π
Jap syaa share dekat bawah
First time pakai tinted blusher yang buat finishing glowing macam ni cantik nokkk π
I pakai code 03β¨π«§
https://t.co/d0bzdGUI6V
https://t.co/1Qq2x8oKNB
Yang ni tau syaa pakai seminggu 2/3 kali tapi hasil dia lovee weh bersih terus dahi dari tiny bump ππ
πhttps://t.co/Jdykikf71h
π οΏΌhttps://t.co/coodI0gN8jοΏΌ