Mat rempit ni lain macam sikit. Ingat highway tu bapak dia punya kot, boleh suka hati tahan orang semata-mata nak berlumba. Dari zaman pakai pampers sampai besar panjang, kerja dia menyusahkan orang je. Power! maintain konsisten menyusahkan masyarakat.
Aku dh lama gila tak naik bas dkt TBS, tp minggu lepas aku nk ke kuantan ambil motor, so aku naik laa bas dari TBS ke kuantan, aku sampai TBS tu aku rasa dh mcm bkn Malaysia penuh bangla dkt situ..
Mantap DBKL selama aku hidup 30 tahun ini pertama kali nampak mini jakarta ni rata. Ini mmg aku tunggu sgt tmpt warga asing ni ranap
Lepas ni petaling street pulak ππ»
I hope this tweet lalu your timeline!
Hi warga X semua!
I ada buat service piano solo, especially to perform on your wedding day. I boleh dikatakan baru juga in this and boleh ke l
nak minta korang untuk share?
I cover, semua tempat tau.
#nabilahaminmusic#piano