Engkorang yang tengah cari kerja, dalam thread ni ada
- 60 kerja kosong terkini (baru publish semalam)
- Gaji BERMULA RM2,500 sehingga RM9,000
- Ada kerja
* Accounting
* Admin / HR
* Marketing
* Art / Design
* CS
* Engineer
* Sale
RT biar ramai tahu okay!
10 COMPANY TERBAIK UNTUK BEKERJA DI MALAYSIA :
1. PETRONAS - Oil & Gas
2. MAYBANK - Banking & Investment
3. BOSCH - Industrial Technology & Appliances
4. Permodelan Nasional Berhad (PNB) - Fund Management
5. B.BRAUN GROUP - Healthcare
Baju harga RM1800 ❌
Baju bawah RM399 ✅
Boleh beli sekarang dekat https://t.co/EPH8Ctmeci ✨ nak pakai nikah, tunang, convo, kenduri or time raya nanti pun boleh! Lace siap manik dan sulam lagi! Tolong rico RT boleh? Semoga dilimpahi rezeki
Wehh bisa gila rasa badan, ni mesti sebab jatuh tlentang smlm. Demi xnak anak sakit, sanggup aku yg sakit 1 badan. Smlm xrasa pape, bgn je subuh tdi ya allah hanya allah je tahu btapa sakitnya
Tempat Makan Sup paling lejen dekat Kuala Lumpur!
Bukan orang KL lah kalau belum pernah merasai Sup Haji abu yang teletak di Chowkit! Gerai Sup Haji Abu ni berniaga lebih 50 tahun tau. Memang legend .
Open sampai 2 Pagi tau setiap hari😍
Sup Haji Abu ( Jalan Doraisamy)
Tempat makan Bakso padu Asli Indonesia dkt Ampang!
Ini lah dia Bakso plg sedap dan Femes dkt ampang iaitu Bakso Lamongan. Selambak Bebola dging sebesar bola tenis,kembung perut dan puas hati mmg tak kedekut langsung.
Harga sekitar RM5.00.
📌Bakso Lamongan Al Barokah Ampang
Tempat makan Buffet 40 jenis masakan berlauk dan kampung hanya RM10 sahaja dekat Sungai Buloh!
Sebenarnya baru tahu, ada satu Restoran berkonsepkan buffet masakan- maskaan lauk campur boleh makan sampai kenyang hanya RM10 je weh.
📌Restoran Imm Aroi Sungai Buloh
Penuh ye jadual aku next week dgn tender interview, training, meeting. Ni xsangkut 1 project xtahu la. Dah mcm lipan da nak siap kan semua tender. Ada anak kecil ni memang da xboleh bawak kerja balik rumah
Nak jadi perempuan flawless ni makan cost ye. Skincare saja dah beratus-ratus, waxing je dah 100+, tu belum treatment rambut. Kalau tambah pula facial, penjagaan badan, makeup & perfume, fuhhhhh