Perasan tak lately ni cuaca tak menentu, kejap hujan kejap panas terik lepastu ada yang dah start sakit🤒
Tapi tahu tak kalau badan rasa letih/luka lambat sembuh waktu gini, might be kita kurang Vit C?
I ada perasan orang cakap pasal Flavettes Flazz Guard tu. Siapa pernah try?
Fuhhh, syahdunya minum air Teh O panas sambil cecah biskut kering 🤤 Yaa, dua ni memang bawah kategori barangan Penghargaan SARA.
Esok cuti kan? Haa boleh lah pergi beli sekarang guna Penghargaan SARA korang.
Ada ke yang macam sis ni? 😌 "Nanti lah guna Penghargaan SARA.." Jangan macam tu tau. Minggu depan (31 Disember) dah tamat tarikh penggunaan.
Min tau ramai dah bercuti panjang. Kalau nak belanja barang dapur mak ayah di kampung pun elok sangat tu! 🥰
📣 Pengumuman Khas Penghargaan SARA
Eh pengumuman apa pula ni? Haa, tengok sampai habis tau. Jangan lupa share video ni dengan kawan-kawan. Masa dah suntuk ni ⏱️
#MalaysiaMADANI#RancakkanMADANI#SumbanganAsasRahmah
Kerajaan MADANI mula memegang tampuk pentadbiran ketika dunia masih bergelut dengan kesan pandemik COVID-19. Harga makanan melambung naik, kos sara hidup mencanak lebih cepat daripada kenaikan gaji, dan ramai pula kehilangan punca pendapatan sehingga jatuh ke kancah kemiskinan.
Yang suka jaga gigi cantik-cantik tuuu, please consider beli this one!
Nah mmg sesuai bagi utk partner, parents or org yg tersayang, sempena birthday, anniversary 🙈
JAP LAGI PUKUL 1PM ADA LIMITED TIME SALEEEE‼️
Anak I suka sangat tolong buat kerja rumah. Memasak, basuh pinggan, sapu lantai mmg bagi diorang. Mind you, diorang baru 3y and 2y 😂 So risau kalau terpercik minyak panas ke apa kan sbb diorang berlegar-legar kat kaki kita.
Meh nak share benda yg I bagi anak-anak I tolong 😂
“I don’t drink Starbucks coffee, I boycott Starbucks and you all should too”
British-American actor Michael Malarkey threw a Starbucks coffee and refused to drink it urging the boycott of Starbucks due to its complicity in the ongoing Israeli genocide in Gaza.
Encemboi kami 🫶🏻 Banyak eh kenangan naik Stinky ni, tapi syok weh, lajuuuu and stable. Dulu sat ada masalah aircond takde, tapi lepas dah jumpa servis bagus, terus takde masalah apa. Skrg ni pun masih pakai cemboi ni ❤️
Orang kata Proton banyak masalah
Fellow Proton owners pls reply:
- kongsikan gambar anda dengan kereta
- apa masalah yang anda hadapi dengan kereta anda
Saya syukur setakat ni takde masalah tapi saya teringin nak tahu apa pengalaman owner lain
Wanita 26 tahun ditemui mati dalam kereta.. Ayah mangsa, seorang pesara pegawai kanan polis tak puas hati rantai dipakai hilang..
Bila disiasat, bomba tunjuk gambar semasa pecahkan cermin ada pakai rantai.. 3 anggota polis direman bersama barang kes..🤔
https://t.co/eNE7AU2Jxn
Aku la kalau tua tua, kerja professional ni tak reti mengeja elok elok bila whatsapp urusan kerja rasa nak marah ja. “Laen ii” Aku dok pikiaq dekat 4 jam benda apa laenii. Lain-lain. LAIN LAIN. Lain2 aku boleh terima lagi la. Laen ii ni kau sekolah ke takkkkkkk