We have set the ceiling price for COVID rapid test kits at RM19.90 for retail and RM16 for wholesale. We will also be exploring bulk purchase options to drive the price down further & also look at providing feee kits for B40 families. @KKMPutrajaya @kpdnhep
Tomyum Mama noodles sedap, pekat dan cukup rasa masam tomyam tu. Siap ada homemade chicken balls.
First time makan green curry chicken Thai Luck. Kuah pekat dan cukup rasa lemak santan.
Orang suruh vaccine untuk dapat herd immunity, untuk protect diri sendiri & orang lain, boleh keluar rumah beli ikan tanpa rasa takut, boleh balik kampung jumpa orang tua tanpa rasa takut infect orang lain, bukan nak suruh travel pi paris.
Kari kepala ikan sedap dari Mami Masak Cyberjaya. Kari mamak style - kuah pekat, ada rasa masam dan yang penting rempah dia cukup.
Lama tak makan kari kepala ikan sedap macam ni. Memang terbaik.
nobody asked but:
1. Marrybrown Gangjeong
- pedas manis yg memang pedas
- 9/10
2. Burger King Seoul Pedas
- sedap. tak pedas sangat
- 8.5/10
3. Texas Chicken Fire Dragon
- rasa samyang so ok je. patty tebal
- 7/10
4. Mcd Spicy Korean
- what is dis hunnyβ¦rasa halia je
- 3/10
Sesiapa yang ada bisnes di Cyberjaya, boleh promote bisnes korang kat thread ini. Bisnes jual makanan, produk, barangan, servis etc.
Jom kita bantu mereka yang terkesan semasa pandemik ni. Kita jaga kita!ππ»
@Twt_Cyberjaya Saya jual keropok lekor & keropok keping dari Terengganu. Keropok ni banyak ikan. Sedap. π
Kalau berminat boleh WhatsApp https://t.co/9wlMcmYIKw. FREE delivery in Cyberjaya (min order 2 paket).
Rambang mata bila nak pilih air untuk berbuka. Air kelapa fresh pun ada, padu beb.
Fresh juice seperti tembikai, oren, epal dan timun sedap, boleh refill. Kalau nak request coffee pun boleh.
Iced ZUS Salted Gula Melaka antara ZUS Signatures. Rasa lemak manis gula Melaka & masin dari Himalayan sea salt. Sedap.
Cocoa Mocha Frappe guna pure Australian cocoa. Suka rasa frappe ni sebab tak terlalu manis.