Sebelum nak invest duit kat mana mana, or orang datang janjikan macam macam, check dulu dia berlesen atau berdaftar tak dengan Suruhanjaya Sekuriti. Kalau takde, sabar dulu!
Boleh check kat sini: https://t.co/bjW43lPgN3
Adik saya dh trn skolah dh masa tu.. Tiba2 tgok dia muncul dpan pintu.. Mak tanya kenapa.. Dia jawab kasut sekolah kena lopak air..terus tak mau g sekolah.. Kte org mcm lahhh.. Alasan betul haha... Oh ya kebetulan pagi tu bru lepas hujan.. 😂
Saya ikuti proses rundingan COP26 di Glasgow. Isu yang dirundingkan antaranya berkait dengan mekanisme pasaran karbon (Artikel 6), ketelusan pelaporan maklumat (Artikel 13), pelan adaptasi dan pembiayaan kewangan perubahan iklim.
Bila hidayah datang mengetuk pintu hati, jangan ditutup pintu hati itu.
Sebaliknya bukalah dan terimalah hidayah itu dengan hati terbuka walaupun kadang hidayah itu mengajak kepada hijrah yang mungkin membawa keganjilan kepada orang sekeliling kau.
@mesbazza Kdg2 benda tu depends kat individu.. Mmg tak dinafikan fakta tu dlm 80 peratus betul.. Tetapi jika kita pandai mengawal emosi.. In sha Allah tak lah jadi macm tu.. Depa ni terlalu ikutkn nafsu amarah.. Hermmm
We can always block someone if we feel irritated or the post is cringe to us, right? We can do that in silence, right? That’s basic self-control & maturity, right?
Or am I wrong? I don’t understand the need to seek validation for hating a total stranger. Teaming up for what?
Untuk yang clueless nak buat apa if nak kahwin sekarang. Here dewi buatkan summary untuk anda.
1. Pergi Khursus kahwin. Check dekat website PAID masing2 untuk cari dekat mana paling senang nak hadir.
2. Book appointment dekat klinik kesihatan masing2 untuk hiv test….
@mysnaira1 @citrusminttee Sedapnya la awk cakap macam tu.. Kalo jatuh fitnah ni bahaya.. Klo x suka duk diam je awak.. Drpd nak mencarutkan lagi mendatangkan dosa.. Allahurabbi.. Kdg2 kita kena check amalan dan hati kita ni.. Zmn wabak ni.. Sebaiknya kita tingkatkan amal ibadah kita 😢
Masa peluk cium anak, ucaplah sekali doa hebat seperti “sayang anak soleh mak ni”.
Kalau seribu kali kita duk peluk cium dia, seribu kalilah doa mak ayah semua hinggap terus ke hati anak tu.
I’ve been alerted that this telegram group with over 20,000 members is using photos of women, even from their private instagrams. The photos are then followed by lewd, pervy comments. I tried to find the group on telegram but couldn’t.
Abu Ubaidah Sudah Bersuara
• Briged Al-Qassam & Pemimpin Muqawamah memerhati dengan rapat terhadap apa yang sedang berlaku ke atas Al-Quds & Masjidil Aqsa pada usaha usaha provokasi oleh penjajah & pemimpin mereka.
• Kami memberi amaran terhadap sebarang tindakan bodoh yang
Jawab random soalan2 di Q&A instagram. Ada 700+ soalan 😅
- kali ini dengan bantuan saudara Hafez yang sudah 45 kali ke Aqsa sebagai tour guide di bawah Ustaz Amin
( ALCC Travel )