Hi 😭 is anyone doing ticketing service for EXO concert? I’m literally begging at this point 🥹🙏 Presale or general sale both okay, I just really need help to secure tickets 😭 If you or anyone you know can help, please reply or DM me. Thankyou xoxo~ #EXhOrizon#Exoinkl
Bertutup atau tidak, muatan tipper truck atau lori tanah tak boleh melebihi dinding tepi dia.
Kalau kau nampak benda ni, amek gambar dan report ke MyJPJ.
Lori overloading bermaksud prestasi brek dia dah tak selamat macam standard.
Kena pulak bawak laju, brek last minute macam Hamilton tengah kejor Max Verstappen.
My arwah ibu turun naik court utk tuntut nafkah I. I sorang je. Takde adik beradik lain pun. Tak sepatutnya jadi beban utk bayar tiap2 bulan. It was 1997-1998. Tapi tertunggak semuanya. Sekarang dah nak habis 2024. Sampai bila ea nak biarkan bapak2 tak guna ni terlepas?
Untungnya new Maybank users… dapat RM10 free pastu boleh dapat 50sen setiap hari sampai 30 Nov ni kalau ada RM500 dalam Tabung….
Cuba kira jap dapat berapa kalau kita start save harini? I lemah matematik 😂
Tbh dulu, aku dulu suka follow who I find attractive tau. Not in a perverted sense.
Tapi then I found my wife. After that, I macam tak kisah pasal orang lain dah.
I really really am attracted to her in every sense.
I hope you guys find what I’ve found.
not backing up cikepal, tapi jofliam tu sendiri yang mengundang fitnah. dah bagi hadiah, bawak pergi bercuti pulak. idk man. major red flag. walaupun dah bercerai sekalipun. tak sampai sebulan. tak jaga langsung perasaan isteri yang susah senang sama sama.
Things i tak menyesal beli (self-care version 🎀):
1. Medicube - pores makin kecik, no more blackheads & whiteheads
2. Bio cho - rambut lawa cam iklan tv
3. Ahmad tea - no more sembelit & susah nak membuang
4. Meals replacement - paling sedaap and rasa kenyang lama
Sekadar berkongsi pengalaman masuk hutan. Kalau nak guna butane gas, pastikan ada logo CRV (Countersink Release Vent). 12 point CRV tu akan keluarkan tekanan lebih tanpa meletup. Jangan asal beli sebab murah. Brand Finex biasa ramai camper pakai. Mahal sikit tapi biar selamat.