@Flag_Waver1 @H_fan6 Lehaz ny he rok rakha tha ab tk lakin ab apni izat apny hath mein hai,,,, meri aik tweet aik b bat mein kise ko koi target nhn kiya gya lakin aap ny phly bhi apni okat dekhai thi aur ab bhi
Kasoor aap ka nhn aapki tarbiat ka ha shyd ghr mein apni bhno ko item he bolty hon gy aap, aur ibex wo nam ha jo mjhy asy insan ny dya ha k es nam py koi bkwas nhn @Flag_Waver1 mein to aap se bat krna b gawara nhn krti aur aap ka to kam ha dosro ki betyu py ungli uthana
@Flag_Waver1 @H_fan6 Acha aapki boli ha ye, koi bat nhn aapki khandani zuban ha phr to aapka koi ksoor nhn,,, jb aap bolty he esa ho to koi bat nhn, ghr mein b to esy he bolty hongy, apni boli mein he bat karain gy phir to
@A_ch88@Nain_Pak11@Flag_Waver1 Kuch nhn jan boj k chahty hn ye log tmasha ho, es bndy se mein bat b nhn krna psnd krti aur khud ye nam khrb kr rha dunya ko tmashy lga k
@Flag_Waver1 @H_fan6 Dosro ki betyoo py kechar uchal k kitny aram se bol rha ha jo feeling thi bol de,,,, mtlb jb eski feelings aain gi bhno betyu py kechar uchaly ga,,,, wa lanat ha esi feelings py phir to
@Flag_Waver1 @H_fan6 Itna Ustad_e_Mohtram ki bat ka khyal hota to apni tarbiat jo ki gye thi Muhabbat Mafia mein bhulty nhn,,, mein kise ki bat nhn ki na krna chahti hoo to bilawaja mjhy involve bhi mt kro,,, apni izat apny hath ha
@Flag_Waver1 @H_fan6 Pol khulny py esa he bolna tha tum ny, khul k khty,,,, aj jo khta ha aurt ki izat krta ha,,,, jo khud shruru se aurat zat py kechar phnkta aaya ha
Ye wo insan ha jo ab se nhn bht phly se dosro ki betyo py kechar uchal rha ha, phly hina bhn @H_fan6 k bare mein bkwas krta rha,,,, jb mjhy mery nam se tum logo ki wjha se tag kr k log galia dety rhy ye gairt mnd admi @Flag_Waver1 khamosh rha
عظیم انسان ہمیشہ وہ ہوتا جو اپنے دیس، مٹی اور لوگوں سے محبت و پیار کرے،
آصف غفور ایک جنرل ہو کر بھی اپنے لوگوں کو سینے سے لگاتے اور ان کو محبت و عزت دیتے یہی بڑا پن ہے،
اسی وجہ سے اللہ ان پر راضی،
آصف غفور نے پاکستان اور افواج پاکستان کا نام بلند کیا اپنی قائدانہ صلاحیتوں سے ❤️🇵🇰
وہی اس کے پاس واپس پلٹ آئے.
اور وہ بھی اسے معاف کر کے پھر سے اسی کا ہو جائے. تو کبھی سوچا کہ جس نے آپ کو جوڑا تھا اسکا کیا بنے گا؟
کیا بیتے گی اس پہ؟
اس کی زندگی تو عذاب بن گئی ناں.
ایسا عذاب کہ جس میں وہ دوسروں پہ تو کیا وہ خود پہ بھی بھروسہ کرنے کے قابل نہیں رہتا۔۔!!
#محبت_مافیا
میں نے ابھی کہیں پڑھا کہ آپ کسی ٹوٹے ہوئے شخص سے محبت کریں، کیونکہ وہ خود ٹوٹا ہوتا ہے اس لیے وہ کسی دوسرے کا دل نہیں توڑتا.
لیکن مجھے لگتا کہ ایسا بھی تو ہو سکتا ناں کہ آپ کسی ٹوٹے ہوئے کو جوڑیں.
اور جب وہ بلکل پہلے کی طرح کا ہو جائے تو جس کی وجہ سے وہ ٹوٹا تھا۔
👇