Someone who promised me 10years ago ❤️ May Allah protect him everyday, bless him & giving him love as much as how he pour it to me. Thank you Allah 💕
@MyTouchnGo I NEED HELP!!! TRANSACTION VISA CARD TOUCH N GO SAYA GAGAL MASA SAYA GUNA CARD VISA SAYA TAPI KENAPA MASIH DEDUCT EWALLET SELEPAS ITU? SAYA PEGI SEMULA KE KEDAI, MEREKA CAKAP TRANSACTION FAIL & DUIT SEPATUTNYA MASUK BALIK. TLG ADVISE MACAM MANA NAK BUAT.
Family mart ni ibarat rumah ke dua i dah sebab selalu sangat pergi and banyak menu yang i dah try and i nak share incase korang pergi tak tahu nak beli apa 🫢
---
Sedih lihat video ini. Sekeluarga 7 orang tidur dalam kereta selama 3 bulan.
Apa yang Steven Sim buat?
- Bawa pergi makan
- Sediakan rumah
- Beri duit belanja
- Bantu anak sekolah
- Carikan kerja untuk bapa
Semoga keluarga ini temui kehidupan baru.
Aku nak keluarkan eyeshadow baru Rabu depan. At the same time nak bagi juga dekat followers aku untuk try palette ni
Korang komen & RT lah dulu, nanti aku pilih 5 orang yang bertuah secara random 🥰