I don't blame you. All these happened because of me. If i don't love you too much, if i don't trust too much and don't hope you to be mine. It will never happen.
Flats lover kalau dah pakai this brand confirm tak pandang lain dah. Memang pakai sampai lunyai pastu repeat sebab selesa and tak sakit kaki. Cantik 🫶🏻
Nak,
Berkahwin selepas 30 tahun tetap terindah.
Berkeluarga selepas 35 tahun tetap terbahagia.
Beli rumah pertama selepas 40 tahun, tetap sebuah kejayaan yang patut kamu raikan.
Jangan terkejar-kejar dek kerana mulut orang.
Hidup kamu, kamu yang corakkan.
9. Card Holder
This card holder mmg compact, dpt letak banyak gila cards. If korg tarik tali tu, then your card will slide out smoothly from inner part of compartment!
Link: https://t.co/oqrac4KKbb
Jangan tanya kenapa kita dah tak sama macam dulu even kita dah maafkan dia. Kita ni maafkan orang sebab nak jiwa kita tenang je, taknak bermusuh. Everything still ok, tapi not same as before lah. Faham tak
Tolong lah, I nak merayu untuk korang try gingham gorgeous ni sumpah wangiiii gilaaa, floral Fruity yang blend elok je nyahh. Ada bau sweet strawberry sikit. 🥹
Penat asyik rasa nak cium diri sendiri.
Masa I start diploma dulu, Shopee ni tak famous so I taktau mana makeuo brush yang elok.
Now I dah habis belajar, I nak recommend this one to all student yang mencari makeup brush affordable but soft & fluffy 😚💕