@httpdy_@howalready@unifi Yes. I saw kat portal dia ada a few area pahang yang disrupted pastu ttbe ada Kajang, Selangor 🤣 like wtf apa masalah. Call 100 pun takde option pilihan cakap dgn CS, masalahnya dgn line mobile skali takde 🥴 ni pakai hotspot fon lain telco lain @unifi apa citerrrrr
@sumayyah1111111@maafcakaplah Life gen now sgt kosong ye 😌 kita dulu gaduh gn adik main ketuk kepala dgn payung oo tp ktorg x bgtau mak ponn nt kang kena tambah 🤪
@faizedzahar Customer service @billplz mmg tak kerja weekend ke? Wassap call apa sume x jwb, group WA tu utk display ek? Confirm takyah renew contract ahh