Kejadian dekat bukit bintang semalam ada seorang perempuan tiba2 keluarkan p1sau nak t1kam seorang uncle tanpa sebab.. yes this not first time dkt bb time new year pun penah jd sekali , how ever malaysia mmg terbaik bersatu utk kejadian mcm ni ππ»
I asked, she said yes π
Ini bukan pengakhiran cerita, ini permulaan kita.
Dan hari ini majlis pertunangan kami, doakan.
Bermula dengan kerjasama biasa yang akhirnya meraih lebih RM6 juta untuk rakyat, tanpa sedar turut menyatukan dua hati.
Allah SWT sebaik-baik perancang.
P/s Proposal di atas Gunung Kinabalu masa hujan lebat π¬
#BellaSyedYes
Malaysia should have its own government-grade ChatGPT:
controlled data, sovereign infrastructure, and an LLM trained on our open data.
Thatβs the future of smart governance.
Seeing @anwaribrahim explore AI tools like ChatGPT for economic and political decision-making is encouraging AI works best with discipline.
Ministers should use AI before making statements, not after.
Canβt wait for a GE where manifestos are finally logical and data-driven.
I do code with AI. Give the API, JSON and SWAGGER to generate UI UX and Testing Unit etc etc.
The problem now, I go to @BPhealthcare get tested on everything and ask AI to give me my care of myself.
Food, Suppliments, Longlivity, etc etc.
Another problem, I do for Civic too.
@RoninMalaya@anwaribrahim Yang menulis. Tau nie kerja hang. Tapi nie bulan posa aku doakan hang fikir lah balik betul salah hang buat. Hang dapat gaji dari mencela.