Sebab tu ajak breakfast. Bukan ajak date.
Perempuan,
Kadangยฒ laki ajak keluar breakfast tu mmg sbb nak berkenalan. At the same time, dia pun berkenalan dgn orang lain gak waktu pagi tu. Haha
So selagi org tak bagi harapan, jangan la senang sangat untuk berharap. Nanti sakit.
lifesaver untuk yang ada bela kucing. If kucing korang pernah hilang pakaikan je dia petkit ni. Ke mana pun dia pegi terus dapat track lepasni. Infact, dalam apps ada daily data untuk monitor segala activity & sleep duration
Habis je sesi interview., takkan sekadar cakap "Thank You" je dekat HR tu.
Macam mana HR tu nak jatuh hati, teringat, terkenangkan korang lepas interview kalau setakat tq je.....
Cakap macam ni lepas habis interview, auto jatuh cinta๐
Aku nak share barang baik boleh putihkan gigi dan kekal dalam masa yang lama. ๐๐ Bangun tidur pun mulut still bau wangi dan sangat refreshing. ๐ซถ๐ป๐ซถ๐ป
Ini ialah SUV Mazda yang paling kecik dan yang paling mampu milik dalam pasaran.
Mazda CX3 ni ada tiga varian:
- RM110k utk 1.5L,
- RM120k utk 2.0L low spec,
- And this one here is the 2.0L high spec at RM135,500 with auto aircon and wireless Apple CarPlay/Android Auto.
Semua 2WD, semua guna torsion beam set up kat belakang dan semua dapat 5 tahun free servis.
Lenggang kangkung bawak kereta ke service centre sebab minyak hitam, sparepart dan labour mmg PERCUMA.
Nak besar sikit, that would be the CX-30, dan next up is CX-5, atas lagi is CX-8 dan last sekali, CX-9.
Okay, faham semua murid-murid?
Jawatan Kosong di Lembaga Penduduk Dan pembangunan Keluarga (LPPKN)
1.Perangkawan Gred E41
2.Pegawai Tadbir Gred N41
3.Pegawai Psikologi Gred S41
4.Penolong Jurutera Gred JA29
5.Jururawat Gred U29
6.Penolong Pegawai Farmasi Gred U29
7.Juruteknologi Makmal Perubatan Gred U29
Beli used car ni tak salah, malah boleh jadi lebih jimat & berbaloi berbanding kereta baru.
Tapi..
Ada bahayanya juga
So, ini tips untuk korang yang plan nak beli used car.
Semoga membantu.
Selaku bekas pengguna Perodua, i have a piece of advice before you guys send in for service. Pegi website tulis perodua service, cari service maintenance, followed up by ur car variant. You could saved a lot tau. Nanti cakap dkt SA saya nak servis sekianยฒ je lain taknak.
I made a quick Automation to protect my iPhone if someone steals it while unlocked: if they turn on Airplane Mode (Find My), it asks for a passcode. If wrongโฆ it automatically locks the phone ๐, turns ON all connectivity ๐ก + Low Power Mode ๐, and shares its current location๐
Dulu : Nokia Connecting People
Now : Twitter Connecting People
Aduhai segan pulak aku rupanya tuan badan dah perasan. Katanya Dior Addict campur Jo Malone Pear
Okay nanti kita beli okay
Bila nak guna WHO, WHOM, WHOSE.
I, He, She, We = WHO
Cth: WHO wants some more ice cream?
Him, Her, Us = WHOM
Cth: This is my brother, WHOM you met at our house.
Her, His, Our = WHOSE (Kepunyaan)
Cth: WHOSE files were stolen in the office?
Stress tengok bintik bintik dekat bawah mata ni !! ๐ฎโ๐จ๐ฎโ๐จ Dah cuba banyak jenis product & kali ni cuba beli yang jenis ni sebab ada salicylic asid yang dapat bersihkan pori yang tersumbat tu ๐๐