@danielalf89 2/2
The Pet Food Institute has shared additional information regarding this study. You can view their statement on their website at https://t.co/vmZtIVEy2a.
@danielalf89 1/2
We understand your concern. As pet owners ourselves, product quality and safety are top priorities. Our formulas are safe to feed and made to meet strict quality standards.
@Karolin198601 Lamentamos mucho conocer la experiencia de su perro. Le informamos que somos el equipo que gestiona Purina para Estados Unidos y Canadá. Para recibir la mejor asistencia, por favor contacte al equipo de Purina de su país aquí: https://t.co/gyZHFgxUms.
@sharmon202 We’re so grateful for your 20 years of loyalty and are sorry to hear how frustrating the price increases have been. Kindly send us a DM so we can learn more about it.
@ChrisHarstin Thanks for clarifying. We apologize again for the connectivity issues and are glad you were able to connect with our phone team. If you need further assistance, don't hesitate to send a DM. We are here to help.
@oclierigh Oh no, that’s definitely not okay. We’re sorry you experienced this. That’s not something you should ever see in your pet food, and we want to make this right. Please send us a DM when time permits.
@xBrandonKohler Thanks for reaching out. Our cooking process and quality assurance measures wouldn't allow any sort of insects to be in our finished foods. We take reports like this very seriously, as quality and safety are our highest priority. Please DM us so we can assist you further.
@TransRapid We’re relieved to hear he’s feeling better, and it’s great that there's a support case already. If you have any further questions or would like a follow‑up at any point, please don’t hesitate to DM us. We’re always here to help. Thank you for keeping us updated!
@sandrak78023 Bugs have no place in your dog's food, and we take that seriously. We want to make this right, and we're committed to learning more and addressing any concerns you may have. Send us a DM to share more details. Thank you.
@MylesNelsonPL Oh no, that’s definitely not okay. We’re sorry you experienced this. We understand how unpleasant this must have been, and we want to help right away. Please send us a DM when you have a moment so that we can learn more.
@1ifbyland2 We are terribly sorry to see this. We apologize that you received our product in this condition.
The situation you encountered is an unusual occurrence, and certainly not typical of our products. When you have a moment, please send us a private message, so we can learn more.
@claire_lou09 We're sorry to learn this. While you've reached out to the team for US and Canada consumers, please visit https://t.co/45rWawkn71 to contact the Purina team in your country.