@kamaghul Pizza hut, Domino bertahun2 jual pizza xde pula isu2 mcm ni timbul. Oven diorg pun fungsi non stop. Butoh bagi alasan je. Cust patut complaint kt KKM and buat tuntutan kecil kt Mahkamah klu owner x refund.
@syaminluq bagitau seorang yang dipercayai bukan sebab kematian. Tapi kes emergency that you are unable to make decision, someone with enough knowledge and authority which is next of kin can do it and give enough information to doktor sebab hiv banyak komplikasi and in malaysia, no online
@meinmokhtar Korek saving parents/pencen hire caretaker masa bekerja. Gunakan je duit untuk dia. Pastu pergi jabatan kerja sosial hospital dorg boleh bantu nak cari sumber. Kalau anon kerja govt, medical boleh pay and claim. Kalau ayah ada socso, apply pencen ilat guna duit tu hire caregiver
Hari ni Khairulaming dan Perdana Menteri New Zealand berjumpa sebagai tanda penghargaan dari pihak New Zealand untuk video masak yang kita buat dekat sana.
I took the opportunity to introduce him to a Malaysian breakfast sambil bertukar pendapat mengenai tourism exchange between Malaysia and New Zealand, trade exports of halal meat and dairy, nature preservation and the potential export of local SME products to New Zealand ๐ฒ๐พ๐ณ๐ฟ
Eight years ago, I filmed my first cooking video while sitting on the floor. Today, I have the privilege of sitting next to the Prime Minister of a renowned nation. Keep hustling, youโll be amazed at where life can take you ๐๐ป
@pwnshell Di tweet2 seterusnya ada explain apa itu emergency dgn non emergency. Dan apa flow utk dptkan rawatan for non emergency cases. Takde sapa yg faham kalau sakit sikit tak payah pegi ED kot. Unless comprehension problem la
Seorang remaja usia 14 ditahan selepas menyamar sebagai staf di hospital Serdang.
Siasatan awal mendapati remaja terbabit telah seminggu menjadi staf di hospital berkenaan.
Kalau pergi beraya soalan makcik2 bila nak itu ini boleh hadap lagi. Dia nervous bila soalan OSCE datang. โMakcik kaki bengkak setahun kenapa yeโ โkaki kebas2 ni kenapa eh?โ And makcik2 ni expect exact diagnosis eh tak main differential2 ni. Tunggu nak tambah bunyik loceng je