@GrabMY cibai punya grab. Orang order drpd pukul 5 patut smpai 6.55pm. delay sampai 7.30pm. servis sampah macamni takda voucher ke nak bagi customer? Memang makanan aku sejuk la cibai
@luxentX Maybe that time got cold war. US vs Soviet. Capitalist vs Communist. To show difference w communist we put believe in God in the rukun. I think thats what happen to the US Dollar's "in God we trust"
Saya cuba buat topup di @setel tadi. Tang push notification ada gangguan sikit (apps bank saya prompt untuk update app) jadi delay sikit utk saya tekan confirm kat app bank. Tgk app setel daripada sejam lepas tunjuk ni je. Apa cerita ni? Lepas ke tak topup?
@ComicsByVieN Bapak bodo. Kau tau tak berapa ramai orang kerja dekat mid valley city? Muslim pun banyak. Semua nak naik bus pergi lunch kat bangsar? Kepala bapak kau la
@unifi hi, i have unifi home 100 mbps that comes w bein sport. But this bein sport cannot watch english premier league live. Can i upgrade it via unifi?
Mangkuk2 tak reti buat kerja ke @PDRMsia_Trafik@PDRMsia@LEKAStrafik @PETRONASLTdL . Setengah jam sial stuck dalam bagi laluan le tour de langkawi. Nak uturn pun tak boleh
@unifi Saya ada bberapa msalah lepas unifi internet+tv pasang kat rumah saya pagi tadi
1. Tak boleh stream app (family package 7 streaming app).
2. Unifi minta bayar rm100, tapi link utk cara bayar tak berfungsi
3. Unifi universe takleh nak verify ic. Dia send otp kat siapa tah