Baru tahu tau once you deactivate, you have 30 days to reactivate your account. After 30 days has elapsed your account and all data related to it is deleted.
Mak saya beli handbag kat tiktok . Sekali sampai saiz lain. Dia kata dalam video tiktok tu size handbag tu berbeza dari yang sampai. Bila check tengok video noh rupanya guna AI. Affiliate pun kalau ye nak buat guna Ai prompt la betul betul saiz handbag tu.
Semua benda bukan ancaman negara!
Failure to integrate, to speak 1 common tongue (69 years of merdeka, chinese stil need interpreters in court), segregated lives, no common identity and shared values.
These are all threats that destabilize our society
Brand Honor punya marketing power. Product dia pun bagus bagus. Teknologi up to date dan harga pun sangat munsabah. Aku risau Trump buat kacau macam dia buat kat brand Huawei je. Sebab Honor pun macam tengah nak peak ni.
Berhenti rehat kat RNR Elmina tadi. Terjumpa sepasang suami isteri ni, suami kerja pomen, runner dekat highway. Mereka akan round highway klu ada kereta/ motor rosak.
Yang buat aku tersentuh, anak diorg sakit, perlu oprate, akak tu pulak sakit cancer usus..
🚨 BREAKING: 🇶🇦
Qatari Minister Lolwah Al-Khater to Trump and Netanyahu:
“Stop speaking on our behalf. Stop using us as an excuse for your agendas. We don’t want you to ‘liberate’ us—we just want to be left alone. Stop fueling wars. It’s not our fault you failed in school and were educated by Hollywood—the world is not a movie.”
Melalak “tiada tindakan” tidak menjadikannya benar. Negara ini ditadbir oleh undang-undang, bukan emosi dan spekulasi di ruangan komen.
Selamat berbuka semua!
Realitinya kes melibatkan kematian takde siapa nak mengaku dia pemilik lembu. Cuba kalau lembu tu kena curi? Tapi ada pernah dengar orang cerita, pemilik lembu yang berkeliaran tepi jalan mengamuk siap keluar parang panjang nak cari penyamun tu.
NASIONAL | Tiada penternak tampil mengaku sebagai pemilik dua lembu yang berkeliaran di jalan raya sehingga mengakibatkan kemalangan maut membabitkan seorang bayi di Bera, semalam.
#BuletinTV3#beritaterkini#pemiliklembu#kemalangan
@onetehtarik@MyCom_li@leocaprico3000@501Awani In reality parents lebih kejarkan cari duit nak bagi keselesaan pada anak anak berbanding nak didik anak. Kau nak suruh parents ambik berat macam mana. Parents ni asal budak kat rumah tak buat hal dia mana peduli dah, sosial dia kat luar mana ambik tahu.
@onetehtarik@MyCom_li@leocaprico3000@501Awani Rotan je lah mak pun bapak buzy kerja bukan ada masa pun nak didik anak anak. Balik kerja badan penat nak kemas rumah, memasak, tengok phone & etc . Kemudian cikgu pulak take over masalah anak yg datang dari keluarga. Sebab tu ramai cikgu ada mental health issue.
Dah nak seminggu kehilangan mak, banyak benda yang aku belajar lepas kehilangan keluarga terdekat ni. Kalau nak mudah urusan kena rajin pergi masjid jadi anak kariah, dan bayar khairat kematian.
#Johor Tiga lelaki ditahan selepas pihak berkuasa menemukan bangkai seekor harimau belang dipercayai diburu secara haram dalam sebuah kereta di Felda Tenggaroh di Mersing, pagi tadi.
Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) Bukit Aman menerusi hantaran di laman Facebook rasminya memaklumkan, operasi bersepadu bersama Jabatan Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara (Perhilitan) Johor itu digerakkan hasil maklumat awam.
📸 Facebook Pasukan Simpanan Persekutuan
#BernamaNews
#harimaubelang
Shameful, but coming from UMANY? Not exactly shocking.
Kid got his 5th choice at USM, yet now he’s playing the victim card & dragging politics just to get into UM, with UMANY backing him up.
I’ve never seen Malays pull that kind of move & certainly no politician defend them.
Semudah itu dia dapat full scholar 😍
Kita jenuh find information online, submit crazy amount of docs, go through interview belum tentu dapat
If the full scholar is given to a student in need it’s fine, but here it is given to someone yang tidak berpijak di bumi nyata
Aduh stress pulak pakai phone samsung ultra. Besar gaban lepastu berat pulak tu. Problem dia time jogging tu berat even pakai porch pun dia tak selesa 😭. Time ni lah rasa menyesal tukar dari iphone.