Need our Tamil people to start including food menu in the wedding invites cause i’m genuinely sick and tired of giving moiyi panam for some sambar and tauhu sambal
My friend dah tak sabar nak sambut Deepavali so kita masakkan dia Ulundu Vadai, Masala Tea and Koli Curry. Rasa happy jap Vinoothene approve aku masak hahaha. Selamat balik kampung guyss and have a great celebration with your family. Happy Deepavali!! 🥳🥳
During his 29th birthday party, a young girl with autism eagerly approaches the birthday cake, ready to blow out the candles. Sensing her excitement, the girl's father moves to intervene, but the birthday boy gently waves him off and warmly invites the girl to join in the celebration.
Kasihan kedua lelaki warga asing ini....jadi mangsa salah faham rupanya.
Menurut siasatan polis....apa yang berlaku ialah eskalator pasar raya ni rosak...
Budak perempuan dua tahun itu mengalami kesukaran nak naik.
So kedua lelaki ni yang ada dekat dengan budak tu, rasa kasihan dan tolong angkat dia....
Tapi mak budak tu salah faham ingat diaorang nak culik anak dia.
Siasatan polis dapati kedua warga asing ini berkerja secara sah di kilang berdekatan dan selalu ke pasar raya berkenaan untuk membeli barang keperluan.
"Saya juga menasihatkan orang ramai agar tidak sewenangnya memegang anak orang lain terutamanya yang tidak dikenali kerana ia akan menimbulkan salah faham dan panik," kata Ketua Polis Selangor Datuk Hussein Omar Khan.
Beliau berkata, pihaknya akan tetap menyempurnakan siasatan dan hasilnya akan diserahkan kepada Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan lanjut.
Puasa ke-9 : Buko Pandan
Rasa creamy susu dicampur dengan aroma pandan dan juga rasa fresh air kelapa. Sedap makan sejuk-sejuk sebagai dessert berbuka 🤤
(Video kedua) Puasa Day 4 - Jelly Teh Bunga & Soya Sagu Gula Melaka
Rasa jelly yang sangat refreshing, boleh makan sejuk-sejuk time berbuka nanti 🤤
Puasa Day 4 - Tiramisu
Ini versi simple yang senang nak buat dan tak pakai banyak bahan. Boleh makan sejuk-sejuk untuk dessert berbuka atau moreh nanti 🤤
4 menu air berbuka : Tembikai Aiskrim Soda, Zapple Kasturi, Keladi Float & Sirap Laici Selasih. Semua sedappp, sejuk je lalu kat tekak 🤤 Selamat berbuka guys