Lebih kurang 20 tahun yg lalu.. kebanyakan shooting yg saya involved in mesti ada sorg dua sexual predator.. sampai sekali tu bf (suami sekarang) p tumbuk muka jantan setan tu.. sbb geram sgt tak terkawal bila dengar selalu sgt kena, yg sadis tu pelakun lain pun support dia 🤦♀️
Tiber dapat request following nama sama dengan kami 🤣 rupanya keluarga dia peminat tegar Masa kami berlakun dulu2.. nasib lah nak oiiii.. mmg nama #shazleenshahbi ni laen machiam kaa.. 🤣