Exhuma ini emang gak bisa sekali nonton.
Walau detail2 yg diperlukan semuanya ada di film, kegilaan percabangan cerita dari kerjaan tukang bongkar makam ke sejarah Korea & Jepang ini seru banget dikulik.
Dimulai dari ular aneh yang jadi jump-scare pertama di film ini.
Hi guys! I tengah cari social media content creator untuk company interior design.
โก๏ธMin. Experience 1 year
โก๏ธAda portfolio
Working hours: 10am-6pm
Monday-Friday
๐Ara Damansara
โ Ada Epf, insurance, AL
Email/dm me. Priority to the one that can start ASAPโบ๏ธ
Port Makan Paling Best & Santai Di Bangi! #Jomkita
Makanan dekat sini memang banyak pilihan dan sangat sedap tau. Menu special ramadan diorang Nasi Minyak Kari Kambing memang sedap sangat korang wajib cuba tau ๐
Pasaraya borong terbesar di Nilai yang korang wajib pergi! #Jomkita
Pelbagai barang keperluan dan kelengkapan harian dekat sini untuk korang borong dari groceries, barang hiasan, barangan bayi, barang hantaran, kelengkapan meniaga dan banyak lagi ada tau! Ada dua tingkat tau!
Kedai pastry yang banyak pilihan cake & pastry di Seri Kembangan! #Jomkita
Korang yang suka makan cake & pastry sangat recommend untuk korang datang cuba pastry dekat sini sebab memang sedap tau lagi lagi signature pastry diorang iaitu swiss roll & dulcet memang sedap sangat ๐
Street burger leleh padu yang korang wajib try di PJ! #Jomkita
Harga pun mesra rakyat start dari rm3.50 je murah weh ๐. Yang suka burger jalanan memang wajib try!
Waktu Operasi ๐ : 3pm-10pm
Lokasi ๐: Dhon Burger (Stylish Burger), 53, Jalan PJS 2/3, PJ Seksyen 2C - 2D, PJ
Shellout & Western Yang Sedap & Harga Mesra Rakyat si Banting Selangor! #Jomkita
Dekat sini bukan shellout dengan western platter jer yang padu. Makanan dekat sini memang sedap dan berbaloi JJCM pon pernah datang makan dekat sini tau so memang sedap lah kan ๐
Lokasi ๐
Banyaknya candy dengan coklat import sedap halal dekat sini memang wajib pergi๐#Jomkita
Macam macam jenis candy nostalgia yang korang boleh borong dekat sini harga pun affordable๐ confirm teringat zaman kecik
Lokasi๐: Candy Connection, Taman Sri Gombak, Batu Caves, Selangor
4 Resepi mudah bento sandwich yang korang boleh buat di rumah! #JomKita
Resepi ni sesuai untuk breakfast, picnic atau yang tengah diet๐
Sumber: Linda Safar
Pekena Cendol petang petang pun best jugak macam macam menu ada dekat sini #Jomkita
Lokasi ๐: Cendol U-Turn Bandar Baru Bangi, Flat Jubli Perak, Seksyen 4 Bandar Baru Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
@yeolahv setuju part tu.
tapi kami tak boleh nak control part kualiti tu. kalau waktu hidang and waktu kami review dah orang datang and makanan sedap.
tapi sbb viral tak mampu nak sustain servis and kualiti makanan tu bukan dalam kawalan kitaorang
@RifdiAmri stay strong brother kita tahu kita buat apa.
mungkin salah cara part makan kita betulkan. orang semua datang kecam tapi tak tahu behind the scene. kita hempas pulas bertahun. yg salah kita adjust betulkan caranya
Saya ingin memohon maaf mengenai gaya makan yang agak kurang sopan dan menerima teguran secara terbuka. In shaa allah saya akan cuba ubah gaya review makanan agar lebih sopan & berkualiti selepas ini ๐
Cuma saya mohon janganlah sampai menghina fizikal saya
2 in 1 Baking Workshop Dan Cafe! ๐จ๐ปโ๐ณ
Korang yang berminat nak try belajar baking atau nak cari cafe yang instagrammable dan santai boleh cuba datang sini !
๐ The Weekend Workshop, 9, Jalan 21/2, Sea Park, 46300 Petaling Jaya Selangor
Kafe Dessert berkonsepkan art and baking di PJ ๐ #Jomkita
Dekat sini memang banyak dessert sedap and kalau korang minat baking boleh join dorang punya baking and art workshop jugak tau!
Lokasi ๐: TWW CAFE by The Weekend Workshop, Petaling Jaya
Mee Sotong Mamu Dheen Penang Mari! #Jomkita
Korang yang suka mee goreng penang korang kena datang sini dan cuba 5 menu best-selling diorang iaitu mee sotong, mee daging grill, mee daging, mee kambing & mee paru memang surr ๐๐ป
Waktu Operasi ๐:
10am - 7pm
Kedai makanan Kelantan di Shah Alam yang korang semua kena cuba! #Jomkita
Dekat sini yang special adalah dia punya sup tulang claypot, nasi kerabu percik leleh dengan gulai udanh diraja memang padu wehh ๐
Lokasi ๐: Jeligho Molek, Setia Alam, Selangor
Hidden cafe berkonsepkan ala rumah kampung di KL #Jomkita
Korang yang nak merasa masakan melayu and suasana klassik boleh datang kat sini tau!
Lokasi ๐: White & Black Kampung Heritage, Chow Kit, KL