@Raelragnar Hi,
Very sorry to hear this. We'd be happy to help and look into this for you. Please reach out to our Customer Support at [email protected] and someone will be able to help you.
@JessicaF1604 Hi! When did you sign up? If you did before January 31st those are all going out or have all shipped out already.
If you ordered starting in February those will go out next week. But check out our website for the full shipping schedule.
@goodfahyou Hi Lucky!
There was a delay in shipping last week but they all should have made it out by now and should be too many day now. Please check your tracking email to see or email us at [email protected] and we'll be happy to help.
@NewgardArielle Hi Arielle,
Very sorry to hear this. We can guarantee you that we do not and have never billed cancelled accounts. Your account doesn't allow for us to send you a DM.
Please send us a Direct Message and we'll be happy to look into this for you.
@CrownsAndThings Hi, very sorry that you had trouble with your Splendies subscription. We try to help all of our members to the best of our ability.
We're unable to send you a direct message here. If you can send us a direct message we'll be happy to assist you here.
@AliChronic Hi @alichronic,
Your Twitter account doesn't allow for us to send you a direct message. Have you reached out to our Customer Support team at [email protected]? We will be able to help you.
@AliChronic Hi @AliChronic,
Thank you for your subscription, we appreciate it. Very sorry that you had trouble with this pair. We're sending you a direct message to help you.
@kristenanne1087 Hi Kristen,
Very sorry to hear this. We're aware that there was a glitch in our reminder emails and some got them late this month. But were you able to get in touch with our customer service team? They should have been able to refund you. Please send us a DM so we can help.
@Kelco522 Hi @Kelco522,
Very sorry to hear this but we can assure you that if you cancelled your subscription you would not be charged. We tried to send you a DM here but were unable to. Please send us a DM and we'll be more than happy to assist you here with your account.
@Beeclef Hi Bonnie! Very sorry you were disappointed in what you received. We try and put together packages we think our members will enjoy and are always switching things up. Please reach out to the CS team to see if there is something we could do to improve!
@shortest_cake Hi @shortest_cake, thank you for interest in Splendies, very sorry that you feel this way.
We tried to send you a DM to assist but weren't able to. The costs are now the same for everyone. Please send us a DM as we'd love to be able to assist you.