For those yang craving for Kek Lapis Sarawak boleh visit IG Kek Lapis By Khuza from Pantai Remis, Perak. COD and pos available.
Jom ramai2 RT to spread the word!
6 buah treler 20 tan untuk bawa Foodbank kepada x5000 Keluarga di Muar!!!
Runding, runding, runding untuk Muar! Saya mahu dapatkan harga terbaik.
KK Mart beri Super discount & TheLorry beri 6 buah treler 20 tan percuma!!
Selagi boleh bantu, saya bantu Muar!
Astaghfirullahalazim, kenapa eh, aku sumpah takpaham bila laki tu baik perempuan perangai cam sial, astu kalau perempuan baik laki pulak curang 😭 waeee waeee
Be kind today, to yourself. Remember to be a good friend to yourself. Accept that you are doing your best. Loves your imperfections. Surround yourself with people who honor, love and cherish for who you are.
Bila rasa nak marah, save dekat draft dulu. Lepas tu baca balik tweet yg kau draft tu. Berbaloi tak kalau kau maki pumpang pumpang dekat twitter macam tu?
Ramai sebenarnya susah nak buka hati untuk orang baru. Sebab takut benda yang sama berulang, bila dah selesa & sayang tiba tiba hm tulah, tahu semua orang tak sama, tapi cuma takut:')
If aku ada partner and time tu tengah ada salah faham or problem, i will try my best untuk turunkan ego and talk to each other. I don't want to waste my time on a temporary relationship.
Korang kena faham. Meluahkan rasa ni bukan tanda orang lemah. Ini tanda orang, berani berdepan dengan emosi dia. You kena berdepan dengan emosi supaya you boleh accept emosi tu. Simpan tak bawa apa apa kebaikan. Ia akan makan diri.
Get a partner who matured enough to educate you, matured enough to handle your attitude, matured enough to accept your flaws, remember, looks are everywhere but a person with good mindset is rare.