Klu kita rasa kita susah
Ingt ada lagi org yg lagi susah.
Klu kita senang
Jgn remehkan org susah yg mintak pertolongan.
Klu kita ada kerja
Jgn pertikaikan knp org susah ni tak kerja.
Masing2 ada cerita sendiri. Kita x rasa ape yg org lain rasa.
@ZeeZirin Sbb tu rakyat desak kwsp ni. Sekurang2 nya bole lah bernafas skit. Pada yg komitment besar. Nak bayar rumah etc loan2 lain. Duit kocek raya anak naik sekolah.. ni x org nak kurangkan loan dia suruh tambah loan lagi. Bagus!👏
@ZeeZirin Dah nak dekat setahun kot dia memerintah. Yg org duk canang skang ni beri ucapan x pkai pdf, x pakai tie, pakai capal.jwb call masa tgh live. apo! Wei harga brg pon masih sama lah. X kan tu pon x paham lg ape yg rakyat nak. Nak sabar mcm mana. Nak merancang berapa lama lg?
@ZeeZirin Janji hanya tingal janji. Klu x bole buat jgn berjanji. Hri ckp saya menang esok minyak turun. Apo! Harga ayam dgb telur pon sampai skang xda perubahan. Stok makin x byk. Masa jdik pembangkang bukan main setuju kwsp di keluarkan. Lps tu ckp lain. X kisah lah covid ke x.
@ZeeZirin Klu tua xda duit pon bukan Kerajaan tlg. Klu x knp masih ada lagi org merempat x cukup makan. Yg tlg pon Ngo2 yg bukan kerjaan. Contoh terdekat ebit liew(bukan fans)
@ZeeZirin Org rmi mintak keluar kan bukan semua duit dlm tu. Itu kan pilihan masing2. Contoh dlm tu ada 100k. Bukan mintak keluar semua. 10-30k je & still mencarum bukan stop terus. Knp ssh sgt nak pham. Klu sekarang pon ada org yg dah bankrup + blacklist mcm mana nk survive smpi hri tua