@AinulNunanaa My experience pindah rumah ni baik cari yang betul2 fokus buat pindah macam TheLorry. Check website dia memang betul2 detail. Jadi hasil berbaloi dari bayar murah but result bad and not transparent.
@norazambudin Pernah guna TheLorry beberapa kali..so far bagus takde masalah sbb CS atau driver akan call tanya brg2 semua boleh muat ke tak..yg best dorang ada protection plan utk cover minor2 issue.
@Sauffie_84@norazambudin Owh dah ada ke…servis baru ni… Pernah guna TheLorry beberapa kali..so far bagus takde masalah sbb CS atau driver akan call tanya brg2 semua boleh muat ke tak..yg best dorang ada protection plan utk cover minor2 issue.
@mhmdsywl@norazambudin mmg lain..before mmc confius juga nasib pilh yg betul Pernah guna TheLorry beberapa kali..so far bagus takde masalah sbb CS atau driver akan call tanya brg2 semua boleh muat ke tak..yg best dorang ada protection plan utk cover minor2 issue.
@elle_fara@norazambudin Betul.. Pernah guna TheLorry beberapa kali..so far bagus takde masalah sbb CS atau driver akan call tanya brg2 semua boleh muat ke tak..yg best dorang ada protection plan utk cover minor2 issue…
@leokid5075 @norazambudin Pernah guna TheLorry beberapa kali..so far bagus takde masalah sbb CS atau driver akan call tanya brg2 semua boleh muat ke tak..yg best dorang ada protection plan utk cover minor2 issue.