Tulis email:
โIs it okay for you?
โ Is it convenient for you
โI appreciate your help
โ I appreciate your assistance
โI am sorry to inform you
โ I regret to inform you
โI'd like to tell you
โ I'd like to inform you
โThe meeting was put off
โ The meeting was postponed
Cara tulis email dalam English.
PEMBUKA:
- I am writing to you with reference to your dated...
- With regard to our phone call...
- In response to your email...
- Considering your quote...
Hye you guys ! ๐ฅฐ
Letโs join. Semua uni also can join tau โผ๏ธ just scan or click https://t.co/fHv2T1FFto.
Marilah rt ramai ramai ๐tq โ https://t.co/7ZAjbGg3mJ
Sampai ke harini, masih ramai yang meng-halal-kan Forex. Walaupun saya pernah buat video tentang hukum Forex, insert legit link dari Majlis Fatwa, tetap ada yang nak argue.
Belum termasuk lagi influencer Muslim yang masih semangat mempromosikan Forex Trading. Merisaukan ya.
TIPS JADIKAN VIDEO LEBIH STABIL
Kebanyakan telefon pintar masih belum ada video stabilization. Jadi video akan kelihatan agak 'shaky'. Aku nak ajar hampa macam mana nak jadikan video lebih stabil hanya dengan menggunakan Google Photos.
Contoh video sebelum dan selepas ๐
Sapa ada clogged pores ๐๐ปโโ๏ธ๐๐ผโโ๏ธ๐๐ฝโโ๏ธ
Tapi nak pakai acid AHA/BHA tak berani lagi?
Ni list apa korang boleh buat โคต๏ธโคต๏ธ
Hye guys! Thread beauty care kali ni sis nak review produk drugstore yang berkesan untuk putihkan balik KULIT SUNBURN & LEMBUTKAN KULIT badan. Xkan la muka ja nak putih glowing tapi tangan kaki tu gelap berkerak kan?๐So, sis akan review lotion,gel,krim & natural scrub๐Enjoy!๐ป