Pedulikan apa orang hendak kata tentang kita,
Yang penting kita tahu siapa kita,
Dan apa yang kita buat,
Dan yang paling penting kita tak kacau orang.
Kita tak hidup kerana pujian,
Juga tak mati kerana cacian,
Tapi hidup untuk mencari redha Tuhan...
In Sha Allah
Aamiin
Korang boleh dapat 3,000 aeon point bernilai RM15 !π
Syarat dia korang register and masukkan code βAB973731β nie and buat KYC, Settle KYC korang kena deposit RM20 untuk aktifkan account ! Done !!! lepastu dalam 24Jam 3,000 akan masuk bahagian rewards π₯°
Hai Korang !
Sekarang bank digital Aeon Bank baru launched tau !π card dia lawa !! ada 3.00% profit kalau simpan dalam savings pot !
yang paling best untuk first user kalau register pakai code dekat bawah nieβ¬οΈ
Referral Code: AB961849