What is this behavior ya @unifi I didn’t received any call at all suddenly got this message. It turns out ramai dah terkena macam ni ya konon customer tak angkat call padahal tak ada call masuk langsung!!! Sengaja nak drag nak suruh customer bayar lagi ke? Sick!
“Kenapa Ahli Parlimen Ni Buat Haka Dalam Dewan Parlimen?”
Dewan Parlimen New Zealand kecoh bila Hana-Rawhiti Maipi-Clarke, ahli parlimen termuda dari parti Te Pāti Māori tiba-tiba bangun, koyakkan dokumen undang-undang dan buat tarian Haka.
Sidang parlimen terus tergantung.
GISB ni dh lama, polis pun sendiri cakap dh terima banyak laporan since 2010-2011. Org sibuk bersuara isu kanak2 apa semua alih2 geng2 walaun nak jugak salahkan DAP nak patahkan ekonomi org Islam katanya. Sick. Politik letak tepi dulu la x kesian ke budak2 tu 😭
Tahukah anda usahawan di Kelantan yg ada urusan bisnes di Bangkok, mereka pilih pergi ke airport Narathiwat terbang dari sana berbanding naik di KLIA.
Sebabnya,
KB-Narathiwat baru 83km.
KB ke KLIA 499km.
TG Nik Aziz waktu jadi MB telah arahkan gov Kelantan beli tanah sekitar LTSIP utk jadikan LTSIP airport antarabangsa.
Bila dah ambil alih tanah, TGNA mohon kpd PM waktu itu Tun M utk naiktaraf tapi Tun M palau hasrat TGNA hanya krn berbeza parti.
The rest is history.
Akhirnya hasrat TGNA ditunaikan oleh sahabat karibnya @anwaribrahim.
Gambar2 ni ditangkap guna nyawa gais no joke
harap authority takkan ignore je, saya pun dah lost hope in IPOH for now, buat contents hampir satu tahun pun kena kacau since last year, diam2 I simpan setiap bukti kacau dgn polis report (scam) mcm Acacia Diana; They stopped after I voiced out on IG so sy maafkan sindeket behind this kerana Raya dah dekat. I will be back after I recharged fully. ☀
Sampul raya poplook every year cantik2 comel2. Sedih la this year xdpt padahal beli baju latest raya collection huhu. Before this beli collection lama pun dpt🙃
Di Amerika Syarikat , 5 kotak insulin berharga $2000.
Di Malaysia , 1 kotak RM 1
Tapi tengok ini?
Ini ubat ubat yang dijumpai di sebuah rumah semasa saya membuat lawatan rumah. Dia ambil ubat dari klinik tapi tak makan langsung.
Salam. Sesiapa ada kenalan atau ibu bapa yang sakit dan memerlukan glucerna and ensure gold ni..boleh DM ya. Saya nak bagi percuma. Expiry date seperti di bawah.
Pls RT utk sesiapa memerlukan.
Hari2 berikrar nak jadi mak yg selama ni diri sendiri idamkan but the journey seems rough, still a long way to go. Semoga dapat improve & semoga all the generational curses end here. Let be the barrier even it may destroy ourselves 🥹
Marah anak pagi tadi sebab teriak bagai nak rak pagi2 buta. Angkut masuk bilik air bagi mandi terus. Pastu akak2 dekat office dok bercerita pasal marah2 ni la, and it hurts me the most bila dia ckp, dia dibesarkan oleh mak yg suka marah2 so yeah dia pun auto jenis marah2 anak
Mcm mana lah nak ajar anak2 control emosi, emosi diri sendiri pun x reti nak handle. And that involuntary part, like ada something yg trigger you instead of your kinds emotions & tantrum. It’s your childhood trauma, your own memories. Pick it up girl & don’t let it destroy you 😭