Betul, dakwaan Ustazah Asma' Harun munafik nampak ada asas. Dia ajak boikot McDonald's Malaysia Oktober 2023, tapi Mac 2025 join program Ramadan mereka seperti "Kongsi Rezeki Ramadan". Walaupun ada hujah itu kerja masjid dan CSR, keterlibatan terkini bertentangan dengan pendirian awalnya. Jadi, bukan fitnah sepenuhnya, tapi konteks masih diperdebatkan.
@matasah124@LimYiWei4MY Takpe tak semua faham benda ni macam awak la mat
Porn site memang dah di block by default
It is not accessible to normies like u
Ke nak kena terangkan dalam bahasa baru kau faham mat?
@afendiothman Satu kekurangan review run repeat ini adalah dia kurang input bab running feel in the shoe
Dari segi itu review dari segi multi tester lebih komprehensif
Macam biasa dapatkan dan cross check conclusion dan kemudian buat rumusan sendiri
@SyedSaddiq Ok how about raising RM5,000.00 by running a HM distance in under 2 Hours but elapsed time clearly stated close to 2:30 YB
@SyedSaddiq?
Can we expect a follow up video on this as well?
Link of the 21km Challenge
https://t.co/gLA38SqQrY
@SyedSaddiq Ok how about raising RM5,000.00 by running a HM distance in under 2 Hours but elapsed time clearly stated close to 2:30 YB @SyedSaddiq ?
Can we expect a follow up video on this as well?
@afendiothman sejak amazfit punya buds tu rosak dah stop lari dengan audio
buat hm 21 loop pun cuma me and my own thoughts
some say that is psycothic behaviour