Rahsia kulit clear dan glowing & poo poo setiap hari ✨
Amalkan every morning / before bed, nanti korang akan notice perbezaan rasa badan & kulit.
so far cafe paling best i’ve been to tahun ni. the vibe, the drinks, makanan dia pun sedap especially laksa dorang. pastu depan cafe ni ada tasik! boleh healing healing. 9/10!
📍The Coffee Dock, Shah Alam
Yg mana ada masalah tido or insomnia tuh beli jelah ni. Sbelum tido spray bantal,cadar, karpet bilik semua. Spray kt udara sikit. Serious berkesan gilerr weyy. Tak sampai brpa minit dah tertido. Mmng benda ni betul² buat org tido cepat lahh. Harga pun murah 😭
TERKINI: Mulai 1 Ogos 2023, Pihak JPJ tidak akan lagi mengeluarkan pelekat cukai jalan (roadtax) fizikal bagi kenderaan persendirian. Pengguna boleh renew roadtax LKM di kaunter & Aplikasi myJPJ
Akan dikemaskini di: https://t.co/43sNGN2AqD
Panduan renew: https://t.co/IUlMia6o36
Teka siapa naik flight siap boleh baca novel? 😆
Hilang pening i makan hurix’s ni. I bawak benda ni everywhere kot haha
Natural herbs and it helps in the prevention of carsick, seasick or airsick.