@KopieoJ Dia nak sangat tengku nana jadi ceo tapi tulah kenapa pilih selangor juga? Mana team lain? Sbb senang nak kawal ke? sbb sekarang selangor je yg rebel hahahahah
@ssyerryberryy@Acadhakim Bukan nak berpolitik dulu zaman najib klinik 1 malaysia buka sabtu ahad, klinik pun buka sampai malam, sejak ph mansuhkan semua kucar kacir terus hospital..
Ada nampak di TikTok semalam.. Dia rekod laki dia membebel dengan niat nak malukan suami dia.. Kesudahannya dia yang kena kecam balik bila ramai isteri berkerjaya lain masuk komen..😅
Jadi lelaki ni susah..Kau penat,kau tak blh cakap..Kau nanggis,kau di anggap lembik..Kau ada masalah tak blh nak luah..Demikianlah lelaki,korban kan hidup untuk kebahagiaan orang lain..