Naik grab naik je la yang gatal fefek ejas nape tak malu ke kak😑 Tau la abg tu hensem tapi agak la sampai cakap ' bini bukan tahu pon' 🙄🙄
Bukan ke siyal perangai ppuan yang mula ulat bulu naik daun🤔
Apoteker to Pasutri : Banyak yang beli kondom asal comot doang, padahal ini yang bikin gagal proteksi.
Sini, kakak Apoteker breakdown dari ukuran, bahan, sampai tanggal exp 👇🏻
Gelar ustaz tak selalu menjadi jaminan kesetiaan. Seorang istri memilih membagikan chat suaminya sebagai bukti bahwa iman dan akhlak tak cukup dinilai dari gelar.
Cc : https://t.co/H7R6w0fqPS
Jangan bagi chef wan start bercakap ye. Dia ni memang full of energy. Episode ni sampai Amelia tak tahu bila boleh mencelah dah macam tak perlukan host dah. Seronok dengar episode ni dengan mulut laju chef wan tu 🤣🤣
Jangan lupa, May ni banyak cuti:
- 1 May Hari Buruh
- 2 3 May Weekend
- 4 5 May Apply AL
- 27 May Raya Haji
- 28 29 May Apply AL
- 30 May Sabtu
- 31 May Ahad & Hari Wesak
- 1 Jun Hari Keputeraan Agong
- 2 Jun cuti ganti Hari Wesak
Dapat ke cuti panjang macam ni?
Aku tak boleh tengok video mcm ni.
Nak nangis 😭.
Aku dulu pun mcm ni, mak ayah tak senang. Sebab tu kena study kuat exam semua kena dapat straight A sebab x nak hidup miskin & nak ubah hidup keluarga.
Believe me dik, your life will change completely dngn result SPM tu. Bila dah berjaya nanti bg je tau apa yg mak ayah tak dapat waktu tgh besarkan kita.