Malaysians, kita ni Tuhan belum uji lagi dengan bencana alam besar tiap tahun dan sepanjang tahun, gaji guru RM100 yang dibayar 3 bulan sekali dan pemerintah yang abaikan kebajikan dan pendidikan rakyat. Kita belum cukup terdesak. Jadi agak-agaklah bila menghina.
@xsderfhy yurrr but people don't say it like that anymore I think it makes people who say (___is out of my league) mcm pick me. work your way to be their league maybe
CB a frappé Rihanna, il a frappé Frank Ocean pcq il est gay, il s’est moqué de Kehlani pcq elle a fait une TS, il est ami avec P Diddy, il a frappé Karrueche Tran, supposé violeur et il a frappé un homme récemment ce qui lui a causé 3 ans de prison, des fois faut se taire
“Fanwars aside, this is genuinely the most embarrassing thing I’ve ever seen” and it’s literally just her showing the different versions of her album, y’all hate women for no reason 😭
Malaysians want a Zohran Mamdani tapi still suka jilat politicians, bermindset #SyukurApaAda and tak sampai lagi tahap class conciousness yang sepatutnya...
Bring back local elections!
Nabila Huda pleads with PM Dato’ Sri Anwar Ibrahim for a stricter laws and hardher punishments for animal cruelty.
“YAB Prime Minister….i’m begging you, please”
So i can confirm, Prof Muhaya ni jenis pick me girl tapi level boomer. Hahahah apa punya POV lah eh isteri tak layak tegur suami kalau ada buat salah. Marriage itself is a teamwork. Kalau tak betul, kenalah betulkan tapi dengan cara yang paling hormat lah bukan menengking etc.
ORANG MALAYSIA JANGAN NORMALISE KAN BENDA MACAM NI. MEREKA CUMA AMBIL KESEMPATAN ATAS KEBAIKAN ORANG KITA.
NAK TRAVEL KE NEGARA DIA ORANG OUNYA LA SUSAH, SIAP NAK TENGOK BAKI DALAM ACCOUNT BANK LAGI.
@kchartsmaster and they literally know each other as fellow people in the industry. if it's a rhythm-to-rhythm issue Daesung would have said something.