Tak faham aku kenapa orang sekarang cari kerja tak gunakan ChatGPT.
ChatGPT boleh tolong banyak benda tau (Kalau betul prompt nya)
Nah, korang copy paste je 10 prompts ni:
Tadi terbaca kat thread pasal kalau isteri tak boleh beranak suami cari lain tak. Ramai lelaki cakap kahwin lain. But this lady tanya balik kalau suami miskin boleh cari suami baru tak, ramai pula laki sentap 🫣
p/s: toby, baby kakak dh keluar dh.Tak sempat toby nak jumpa Alana kan. Bantal toby tu skrg dah jadi bantal busuk alana dah 🥲 Tak pernah sehari pun kakak tak miss toby.. Semoga kita jumpa kat sana kay toby.. Nanti sambut kakak tau dekat sana.. Takut kakak cari toby tak jumpa 🥲
Baca update pasal kucing haliza maysuri yang baru mati tu, teringat dekat Toby 🤍🕊️ Lepas toby, aku dah takut nak bela kucing. Fobia, trauma rasa hilang tu tak habis lagi kalau ingat balik 🥲
Me & my husband starting our lost weight journey this month. Husband i perut buncit dh almost hilang & pipi dah yak chubby. I dh boleh fit jeans yg tk muat sebelum ni. Tk timbang lg berat sbb bru 11 hari start tp dah nampak perbezaan 😅
Our weight loss routine 👇🏻
for nine years, you've been more than just a friend. semua benda kita buat sama sama dari smakl sampai la ke pagoh, mana kau pergi mesti aku ada sampai dorang bahan kita gay la aku selalu ikut bontot kau la apa la sebab tu ramai ingat aku ada sekali masa accident tu.
Sedihnya tengok igstory Yaana Lee. Betullah dia cakap, ‘ujian terbesar seorang isteri adalah suaminya’, esp kalau dapat yang suka cuci mata tak cukup tengok wife je. Dah la tengah pregnant. When you got married, your focus should be on your spouse, he/she should be enough for you
BAJU OOTD ANAK DARA DESIGN BARU❣️
Alahaii comelnyaa design2 baru dari shop ni. Mommies kalau ada anak2 dara tu, wajib follow shop ni. Outfit dia mmg susah nak jumpa kat luar
Rambang mata. Tengoklah sini banyak lagi : https://t.co/LHxWtoJ12h
i bought this one kat shopee for less than 80 its a dupe for charles and keith one 😭 AND SUMPAHHH SOOO COMFY I WEAR THIS EVERYWHERE TAU!!! tak sakit langsung kaki ku ye pergi concert, gi jalan melaka for hours sumpah tak sakit pun
Alana 10 bulan -
Say ‘DAH’ lepas habis minum susu. just realised, bukan waktu dia sedar ja dia sebut, bagi minum susu waktu tidur pun dia akan sebut ‘DAH’.
🥹
From tiny baby to daddy princess ❤️