DAP terjaga dari mimpi yang panjanggggg.
Mungkin setelah air laut yang masin menerjah keras ke muka. Bila dia tengok keluar tingkap, baru dia sedar yang kapal PH sudah di tenggelami air!
Gobind berkata:
“Dalam manifesto kami, kami menyatakan bahawa kita perlu memberikan peruntukan yang sama kepada semua Ahli Parlimen. Ini adalah salah satu perkara yang perlu kita laksanakan sekarang.
“Saya menggesa Perdana Menteri menangani kelewatan itu dengan terlebih dahulu memberikan semua Ahli Parlimen peruntukan yang sama, dan seterusnya menggubal undang-undang yang menjamin peruntukan kawasan yang sama rata,” katanya.
Hurmmmmmmmm…PH ada manifesto rupanya. Ingatkan tu duit @anwaribrahim yg ikut budi bicara dia😏
"Peruntukan yang adil harus diberikan kepada semua Ahli Parlimen." Anwar Ibrahim tahun 2022.
Selalu sangat bercakap bohong, sendiri pun dah tak boleh ingat apa yang sendiri gebang!
Macam biasa. Malam ni kalau BN-PN menang di N9, orang N9 akan dipanggil bodoh.
Kalau PH menang, orang N9 semuanya bijak belaka.
Mark my tweet everybody.
An iconic circuit, Sepang has delivered some classic F1 moments!
It will join the 2026 calendar to host the Bahrain Grand Prix later this year from 2-4 October
#F1
Ketua anjing @amkreformasi ni bila Presiden @KEADILAN dah basah hancing baru nak menyalak sebab lepas ni dah x boleh bela anjing anjing AMK dah
Kahkahkah
Sempat lagi naik private jet utk tujuan parti sebelum rakyat jatuhkan @pakatanharapan_ PRU16 nanti
@bckupacc99 Xde nk type c sgt pun.. dept / factory level meeting pun ckp 80% melayu..
Great place to start career.. but not great to grow.. too many firefighting..
Highest bonus pernah dpt 5.5 mth (covid)
Bias kt staf Klang, staf luar Klang, gg
Kalau gemok mgkin xbleh pergi annual dinner
Malaysia betul betul guna kuasa Diplomatik habis ni
Sbb minyak kena block kat Negara Arab
Malaysia skrg akan dapat minyak dan gas dari 5 negara Suriname, Kanada, Brazil, Turkmenistan dan Rusia
Dengan skrg Iran pun offer benda sama kat Malaysia
Inilah kelebihan bila kita baik dengan semua orang.
🚨🇺🇸 USA ALERTS ISRAEL AFTER CEASEFIRE BREAk
JD Vance warns Netanyahu:
“Don’t play games with us — you risk losing everything. Trump is your last ally, the whole world already hates you.” 🇮🇱
Punya teruk lensa dorang terhadap orang Melayu that when a Malay rejected bribery, they get mad.
Somehow puak ni jugak yang selalu kata melayu kuat rasuah. Haram jadah punya pundek.
*Chinese did something stupid
*Malays react
Cina: “omg these ppl are so racist”
You wanna see the real racist and supremacist? Read the comments from non-malays in any news like Mkini, Malay Mail, FMT etc esp english medium. Behaving like the very pendatang (cuz they are lmao).
Cina sendiri tak nak kandang babi dibina di kawasan mereka.
Tapi, cina tuduh Melayu rasis sebabnya kita pun tak nak kandang babi dibina kawasan kami.
Ini bukannya soal bina, ini sebenarnya serangan pada orang Melayu supaya hanya terima kehendak mereka dengan ketepikan hak kita!
Kat Malaysia ni tak boleh bela Melayu, kalau bercakap pasal Melayu kau akan dianggap sebagai ekstremis, rasis dan ganas.
Yang boleh kau bela:
1) Babi
2) Illegal temple
3) Pemandu mabuk
Punya la melayu ni tak pilih kasih, anak sultan sendiri tak fasih melayu kawkaw kena hentam. Si bob tak usah cerita la hari-hari kena. Tapi bangsa kau paria mabuk sampai bunuh orang pon kau backup. Siap mengaharapkan keadilan kat si pelaku instead of mangsa. Palabana kau la
Wait, you didn’t know the one who exposed the scandal is also Melayu? That’s how a functioning society works, we call out the wrongdoings among us, check-and-balance is working well.
Notice you can’t see the same thing happen in other societies like the kuil haram scandals
SNEAKO asks Dr Zakir Naik why he chose to live in Malaysia ❤️🇲🇾🇵🇸
- Can openly support PaIestine
- Easy to practice religion
- Halal banking
- Away from warzones
- Economic