Korang tngk apa yang aida dpt...
New products @zarzoubeautyHQ
Triple Action Serum #Thee-fix
3 in 1 ⚡️Brightening, Repairing & Hydrating⚡️😘😍
Fall in love dng results after pakai almost 1 week tau. Korang kene try serum ni #musthave
Thank you@zarzoubeautyHQ for sending me.
Kalau anda berniaga tak perlu rasa bersalah untuk promosikan perniagaan pada waktu bencana seperti ini. Sedangkan ada pemimpin tanpa rasa bersalah potong kek, tembak bunga api takkan untuk cari rezeki halal rasa bersalah kan. Semoga semua dipermudahkan & dimurahkan rezeki. Ameen.
This is underrated combo ingredients sbb salicylic and azelaic power for breakouts skin just like me? Tp problem is nk upload dkt instagram caption always tak keluar 😭 #skinmade#localbusiness#localityquality
Tuala wanita yang dah digunakan, boleh terus dibuang dan tak perlu dibasuh terlebih dahulu.
Biarlah kalau ada orang nak kata nanti hantu jilat ke, abaikan saja. Yang penting, buang betul-betul di tempat yang sesuai.
Itu je semua apa I buat. Ambil masa agak lama. Slowly, akan hilang. You can do this! Asalkan you sabar, I faham je bila muka ada acne ni nak jumpa orang pun rasa malu, I sampai avoid from jumpa my friends. Tapi certain orang tak kisah pun dorang faham. Good luck! ♥️
Retinol VS Retinoid
Retinoid: derivatives kepada Vitamin A.
Ia merupakan keluarga kepada 👇🏼
1. Perlukan preskripsi: Accutane (oral), Tretinoin
2. Tak perlu preskripsi: Retinol (selalunya dlm bentuk ester) retinyl palmitate, retinyl acetate dll
Dari sini, dpt buat assumption yg Skin Barrier dah rosak. Mungkin atas sebab penggunaan produk anti-acne berpanjang/berterusan, kesannya reverse effect. Jadi apa nak buat?
Cont:-