Jangan ambil mudah ya untuk rider² kat luar time hujan nie..
Lagi² bab nak simpan barang..basah weihh..I dah kena..bawah seat tu besar mana la sangat kan space nak simpan barang..😭..
Pernah abis masuk air dalam phone sebab plastik letak HP bocor 😭..
Setahu i Flonerch ni susah sangat nak buat sales tau, tetiba tengok tadi dorang ada Merdeka Sales. Terbatal niat i nak puasa shopping😤
I dah beli Perfume EDP and dapat RM5 off pastukan ada FREE 10ml French Vanilla Mist sekali rupanya *excited*
Sumpah selesa gila. Kainnya lembut, tak panas dan tak jarang. Kita pegang je pun dah tahu tinggi kualiti kain dia macam mana. Oh ya, corak tu bukan printed ya tapi ditenun. Memang puas hati beli kain pelikat AMRU ni🖐️
Tak percaya korang beli dekat sini : https://t.co/PgRrBpLXPP
Kalau nak beli bau macam VS dari @DindaAryaHQ ni antara yang you boleh try :
Temptation - DA Desire
Pure Seduction - DA Nadine
Bombshell - DA Dhian
Time HAPPY HOUR beli 3 ni serius tak menyesal. Boleh tukar-tukar setiap hari. 3 botol RM100 je happy hour!
JUALAN MEGA SITI KHADIJAH. ⚠️‼️‼️
Setahun sekali je tau SK buat event murah mcm ni so better korang grab terus harga as low as RM80 je. Sejadah muka pun RM15 je
kasut milliot & co selesa bina pernah beli heels dia puas juga la pakai sampai lembik tali dia i kerjakan. berbaloi la dgn harga yg tak mahal tak murah
Koranggg, Jannahnoe ada SALE tau sekarang 🎉🎉
Nak beli baju convo/ kenduri/ untuk raya next year pun boleh 😚
Dress bawah ni harga rm35 je! Color & size dah tak banyak tu —