depa ni tak pernah ke tgk cerita2 pasal dua perempuan yg tried to escape DV yg inspired this drama???? the root of the drama is still domestic violence and pasal songsang yang komer menyalak??? bodohhhh ๐
biasa laa malaysia core ๐ curang, DV, soft porn, grooming, rape apa semua tu takpe tayang ๐ sebab jadi pengajaran untuk semua ๐ mantap malaysia boleh!!!
pattern drama melayu ni senang je, last2 taubat sbb sedar benda tu semua dosa HAHAHAHA nak panas punggung buat apa??? beria, buang masa je gila ๐๐
aku tak faham kenapa buat teruk sbb citer ni tak main kat tv pun, main nya dekat iqiyi. ko ingat ada budak2 ngan org muda tau ke mula2 ni semua salah budak2 woke bangang buat edit post kat tiktok, threads dengan X.
rape & DV tayang kat TV terang2 boleh lak. select.
TERKINI
Menteri Hal Ehwal Agama, Dr Zulkifli Hasan memaklumkan pihaknya membantah penayangan Drama Madu dan Racun lakonan Elisya Sandha, Uqasha Senrose dan Alif Aziz kerana drama itu menayangkan unsur LGBT yang tak patut ditonjolkan pada umum
P/s Skrg kita serahkan kepada Kementerian Komunikasi untuk tindakan selanjutnya
dah banyak mana drama 18+ melayu ada kat iqiyi dengan viu komer tak de nak menyalak ikhtilat sentuh sana sentuh sini komer tak nak ulas lak ehhh kalau bab-bab laki laki perempuan perempuan mesra2 komer semua laa terpaling menyalak HAHA mcm gampang XD select.
@bebirubird lagipun mcm tak paham je malaysia ni kalau selit part camni pun confirm last2 bertaubat, ataupun mmg aware depa takleh bersama so ape yang dirisaukan sgt tak paham aku.
@rafa_ell3 EXACTLY THIS.
lmao ramai eh rakyat malaysia bangang pattern drama negara sendiri pun tak leh nak predict. the real fake media consumers. babi je lebih.