I thought training this week the kind yg boleh balik awal... Sekali tak. π
Pastuh, I am so confident book my strength class kul 8pm.
Dengan penat otak training, penat menghadap jem KL pastu gi workout. Semput sis. π«
Also, i'm wondering how to manage the upcoming "work stress" so that my body x react to it and become highly inflamed, cortisol increases, weight increase etc. π€π€π€
At this current point pun, my body is already highly inflamed. π
Susah ya nak maintain sihat ni.
This year mcm susah gila nak buat kerja after work. My body just refused to. π π€£
With the current mood yg x suka sambung kerja after work, am not sure how to survive the next 2-3 months if the well is still on. & for now it's only me as the engineer. ππ»ββοΈ
Change project for the 4th time this year. π
Project A - defer to next year, still in charge.
Project B - defer to next year, change engineer
Project C - joined for 3 weeks belum fully handover.
Project D - assigned today. To deliver in Nov.
Sis is tired with all the changes.
Hari ni mcm productive despite bangun lewat.
Lipat baju (3 bakul) β (after long time procrastinate)
Cook dinner for today & tmrw β
Gosok baju kerja for the week β (lama x buat ni haha)
Tapi obviously I have things that I plan today but still procrastinate. Oh well. π«£
Happy that we finally have all KAT-TUN discography on spotify. Did my workout today with this playlist. β₯οΈ
Nak kene tunggu dorang disband baru dpt ni. Lols.
Bismillahirrahmanirrahim.
Dengan ini kami mulakan tahun ke-3 kempen 30 HARI 30 TEMPAT SEDEKAH β¨β¨β¨
Kempen ini menyasarkan 30 pusat jagaan anak yatim, OKU, dan warga emas, yang kami kenalpasti dalam keadaan serba kekurangan, kesempitan kewangan, dan kurang mendapat bantuan dari luar.
Tak banyak pun tak apa. Jika sehari anda beri RM3 sahaja untuk 1 tempat, menjelang 30 tempat anda baru sedekah RM90.
Tapi impaknya menjelang Ramadan ini anda telah berjaya bersedekah selama 30 hari Ramadan!
Kami yakin usaha kita ini akan berjaya bantu meringankan beban rumah-rumah amal ini. Kebanyakan pemiliknya keluarkan duit sendiri sahaja untuk biayai makan minum anak yatim semua ni.
Amat besar pengorbanan mereka. Ayuh! Kita sama-sama tekad dalam mengejar amal jariah di bulan mulia ini.
30 Days Sedekah Challenge β€
ππ» https://t.co/EqQ9WGNbrC
ππ» https://t.co/EqQ9WGNbrC
ππ» https://t.co/EqQ9WGNbrC
Didn't have my PT session today. I was in between nak rajin exercise sendiri or nak malas2 je... If nak exercise nak gi gym ke nak buat kat rumah je...
Anyway successfully forced myself to exercise at home. π₯³ Did 20 mins walking on treadmill and 20 mins of strength workout β¨